Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šári, klobouk dolů :) Jste dobré! Těším se až se uvidíme :)

0 0
možnosti
Foto

Taky se těším! Trošku jsem v blogu ubrala, neboť mi na sebe se ségrou ještě ječely jak dvě feny - při tom sestupu. Že jako tudy jo a tudy ne, a že to teda byl nápad a dopr..., co děláš?, a tak. Taky jsme se trochu chytly, ale pak se zas usmířily....:-)

1 0
možnosti

Šári, adrenalin mi tryská z hlavy!!! Ještěže jste to přežily, jinak jsme byli určitě včera bez výhry!!!!;-);-DR^

...ale stejně to muselo být i tak fajn, miluju procházky přírodou a na Šumavě je nádherněV

2 0
možnosti
Foto

Šumava byla nádherná prvních 14 dnů v září. Tohle se odehrálo v sobotu jednu vlakovou stanici za Zbraslaví. Tedy hned za Prahou. Já tě tam někdy vezmu...;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DJo, ony ty klacky v horolezeckém terénu vcelku překážejí.R^

0 0
možnosti
JH

R^R^R^podobný humor beru.

0 0
možnosti
Foto

Dík, Josefe. To je prostě ten můj...:-)

0 0
možnosti
Foto

Už vím, kam si udělám výletR^:-). Nedávno jsem slyšela vše vlaku takovej hezkej titul, směrem k partičce správně ošatičkovaných cyklistů, ale zapsat se nedá, určitě ne celý (cyklozVdi):-).

1 0
možnosti
Foto

:-) Trochu mě rozbolelo tělo a u fotky s tím nechci říct cyklistou i duše... tím, jak je to zase působivě a autenticky sepsáno! R^

0 0
možnosti
Foto

Díky! Jsem toho od soboty plna! :-)

1 0
možnosti
Foto

Náhodou, komprdelky jsou docela fajn......bez nich se už několik let nepohnu.

0 0
možnosti
Foto

Já z nich taky jásám! Ale na Virlovce mi moc nepomohly....;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )