Diskuse

Proč vlastně „carpaccio“?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J28a47r27a 19R85a92n92k

16. 10. 2016 7:59

Diky, neznala jsem a urcite pouziju pri prvni moznostiR^ jenze v dnesni moderni "cuisine fusion" uz pouzivaji carpaccio na vse syrove, na tenko nakrajene, uz jsem mela i z uzeneho tunaka;-)

0 0
možnosti

Chutná mě R^a po přečtení článku bude ještě vic:-).

0 0
možnosti
Foto

Docela jsem dostala pnutí ochutnat:-)R^ Ale co na to tasouška?;-(

0 0
možnosti

Nic. Drží si šálu kolem krku :-)

Musí se to krájet z mraženého masa, jinak by to nešlo tak tence.

1 0
možnosti
Foto

poučena, okouzlena, fotky všechny ku potěše... ale hlad mám šílený a teď tohle... Sakra, to musí bejt některý věci jen sájensfikšn? Sáhla bych si pro oběd ráda... no nic... polepši se, Šárko;-D

VR^jako vždy

1 0
možnosti
Foto

Díky a budu na tom makat! :-)

0 0
možnosti
Foto

No Šárko! Já zrovna přišla z Eurestu...a ty na mě takhle! Chutě mi děláš a navíc jsem poučena!R^

1 0
možnosti

Není Carpaccio jako carpaccio, že?

Ale obojí je skvostné, jak je vidět na obrázcích! :-)

A kde ho mají, Šárko, nejlepší?

Škoda, že už není Zelená žába, jak byla. Tam by ho určitě uměli.

(jen mi trochu vadí, že je carpaccio všechno tence nakrájené, losos, řepa...Mám zato, že to patří té svíčkové).

Jo, po obědě se to dá číst :-D

Pěkný článek! :-)

0 0
možnosti
Foto

Asi to bude nejlepší někde u Italů... :-) Zdravím moc a diky, Marie! :-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jsem závislák na carpaccio, jako předkrm výborné. Ale vůbec jsem nevěděl, že existoval malíř a po něm je to pojmenováno.

Zase jsem díky Tobě o něco chytřejší a při příštím obědě s předkrmem budu za vzdělance. R^

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, já to donedávna taky nevěděla! Tak mě to nadchlo, že jsem musela dát dál! Taky se budu při předkrmu vytahovat! :-) A malíř Carpaccio mě taky dostal, přiznávám....;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky nejenom za zajímavé info, vybuzenou chuť,;-DR^ a teď rozmýšlím, kde v Brně koupím to nejlepší

1 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť! :-) A hlavně dík za přečtení...

0 0
možnosti

J10o23s96e90f 76H43e49j41n13a

14. 10. 2016 10:32

R^R^R^ Tak dvakrát do roka si ho dám.!!

0 0
možnosti