Diskuse

Konkubína?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proti tomuto jsou soucasne politicke boje idylkou.

1 0
možnosti

Vidím, že Přemyslovci v počtu kleštění, oslepování a vraždění bratrů nepřevyšovali středověký průměr na královských dvorech.

Jinak jsem si všimla, že Pedro je na obrázcích zpodobněný jako plavovlasý. Kdysi jsem četla knihu o Mary Boleynové, která působila mimo jiným i jako dvorní dáma na dvoře Kateřiny Aragonské. V knize anglickou královnu popisovali jako plavovlásku, stejně jako její matku (pak jsem vyhledala obrázky a opravdu).

Nikdy mi blond ke Španělům nešel.

0 0
možnosti
Foto

To víte. ..vizigótské a vikingské (!) geny občas proskočí až dodnes. Natož tehdy! ;-). Jana Šílená měla taky spíš světlé vlasy. Ráda jsem vás zase viděla, Lucie!:-)

0 0
možnosti

Moc pěkný článek!:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, opět fajn počteníčko!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Uškrtili ji za bílého dne... no, a tady je vidět, že je jedno , jestli je někdo svatej, nebo tolik ne...kuběna jedna ... chudák, jako Ludmila

Zase krásné čtení a zase milé setkání s Šárkou:-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Ale rod po ní zůstal... Aspoň. Dík, Radko.V

1 0
možnosti
Foto

R^ženské to nikdy neměly lehké:-)

0 0
možnosti

Abych pravdu řekl, moc se té Marii Portugalské nedivím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vy jste nějakej tradiční...;-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy Alžběto, vy mne rozmazlujete.... Dík!!

0 0
možnosti

No zajímavé, ale zároveň drsné.R^

0 0
možnosti
Foto

Středověk prostě nebyl žádná selanka.... Moc dík za přečtení!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS