Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J68a16r13a 49R29a95n83k

11. 12. 2016 0:30

Dobre oko pro krasuVR^

0 0
možnosti
Foto

Krásný! S Prahou to mám podobně - inu rodiště.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Tome! Tak jak bylo? Myslely jsme na vás všechny při těch požárech... Vše OK?

0 0
možnosti
Foto

R^Překrásné fotky, Šárko. Navíc takové netypické:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tak Tvoji pochvaly si moc vážím! Díky V:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Zuzano a dík za návštěvu V

0 0
možnosti
JH

Občas jsme chodívali po podobných pěšinkách. Já už ovšem fotoaparát odložil. Naštěstí pro fotografii.;-)

0 0
možnosti
Foto

Panorama přes kouli... teda to je napětíčko;-), Adam a Eva a krásný atlant.... moje... moje... no teď už naše, Šárko... Zdraví Radúza I Mahulena trochu, co by si dala z té podlahy koláč a s ním u kafe si tvůj - náš blog projížděla a projížděla. Prahu miluju, čili Dík:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Já taky děkuju, Radko! V

1 0
možnosti