Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...tak tam jsem nebyla. Ale hned bych tam jela! R^

0 0
možnosti
JR

J44a48r50a 92R44a82n70k

22. 1. 2017 5:18

Diky za krasnou kolekci fotografii "byvaleho domova"R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, jen u nás na severu, abys sněhu pohledal....jen taková krustička.

Jinak obdivuji ty návštěvníky, jaký mají soucit s Františkem....Doufám, že sis užila lázní a pohody.

Měj se

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, přívaly zasáhly hlavně západ... Bylo to fakt krásně romantický! :-)

1 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko, jak Vám chutnala Glauberovy vody? Byla jste statečná a ochutnavala?

0 0
možnosti
Foto

No jasně, dokonce nám tekla v hotelu! Trochu hořká...;-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, zdravím a přeji krásný pobyt. Takto Frantovky neznám, úžasně kouzelnéR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsme v Praze, Jitko. To byla čerstvá vzpomínka!:-)

0 0
možnosti
Foto

... pěkné, moc pěkné - ale co ty ženský s tím Frantíkem dělají, hm ... jako by ho zase ubilo, chudáčka ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Soustavným prosebným leštěním ubývá a ubývá... :-) Dík za návštěvu, Karle!:-)

0 0
možnosti
JS

V:-)R^ moc pěkné připomenutí, Šárko :-)

Moje babička, tam jezdila dost často a my za ní :-)

0 0
možnosti
Foto

Dík Jano. Já byla poprvé! :-)

0 0
možnosti
RP

Hezké fotky, nikdy jsem tam nebyla....ale mám slíbenou návštěvu západních Čech k výročí...

0 0
možnosti
Foto

Já byla poprvé až teď! Radko, určitě jeď, je to nádhera! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky, Šárko:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, zdravím!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )