Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Šárko, krásně jsi to napsala.:-)

0 0
možnosti
Foto

Diky, Soňo! Udělala jsem ve Slunečnici fotku Tvé fotky. Kam Ti ji můžu poslat? :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Šárko, to je moc hezký. Všichni stárneme, už od narození a málokomu to dochází. A skutečné stáří, to, co člověka postupně omezuje a odstřihává od zbytků zdraví a postupně umírajících přátel - to bývá pro osamělé lidi moc smutné. Mám jednu takovou, zatím ještě čilou, seniorku doma, tak vím, co ji trápí. Dík za tvoje aktivity.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Lído. Hlavně za tuhle Tvoji glosu....R^V

0 0
možnosti
Foto

Je fajn si přečíst takovýhle článek. Na stárnutí by neměl být nikdo sám. Díky.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Já děkuju Vám, Pavlo...:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za Váš článek, Šárko, nejen mladí, ale i staří lidé si zaslouží naší pozornosti. Ale hlavně úcty... R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Šári, děkuji za krásný článek. Za Tvá slova, ale hlavně za ten zápal, s kterým ses vrhla do činnosti, která vykouzlí pár babičkám a dědečkům na chvíli úsměvy na tváři. A popsala jsi to dobře. Je potřeba upozorňovat na postavení seniorů a na jejich potřeby.

Zrovna včera jsme si psali s Honzíkem Pražákem a tak nějak jsme se shodli na "sloganu" či heslu, kterým bychom se všichni měli řídit: Chovejme se k dnešním seniorům tak, jak si budeme přát aby se mladší generace jednou chovaly k nám :-)

Ono to se seniory není vždy jednoduché. Obdivuji a vážím si všech sociálních pracovníků, kteří s nimi pracují den co den, za jejich sílu a oddanost své práci - a vlastně jejich poslání.

A naši činnost v tomto směru beru, jako takovou malou výpomoc jim :-)

Jsem ráda, že Tě znám :-)

1 0
možnosti
Foto

Já Tě mám taky ráda Helo! :-)V

1 0
možnosti

Chtěl jsem vám napsat už k Frantovkám, protože ty umím, ač v létě. Ameriku mám proplavanou, Cheb prochozený atd. Ale k tématu Dosáhl jsem nakonec na velmi příjemný pokoj v zařízení, kterému říkám starobinec, ale zakazují mi to!! Za zábavou zatím nechodím (tedy do starobince), ale je fájn, že se o nás, kmety staráte.8-o

1 0
možnosti
Foto

Tak to mám radost! Josefe, přečtete kolegům tu a tam něco? Měl byste, protože dobře píšete! A díky moc za komentář k Frantovkám! Mějte se krásně v samém zdraví! :-)V

0 0
možnosti
Foto

Šárko, mě mrzí, že akce ve Slunečnici začínají tak brzo odpoledne...ale až přestanu chodit do práce, budu chodit do Slunečnice!R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, já vím, že ta hodina je pro zaměstnaného člověka nevhodná, ale bohužel, nejde změnit. V domech seniorů mívají totiž jiný rytmus. V půl páté odpoledne už mají večeři a pak už jsou unavení. Nejvhodnější doba pro seniory, abychom je třeba pobavili, tedy je od 14 - 16 hodin. Dopoledne také ne, protože zase chodí k lékařům... Ale těším se, že se snad někdy zase podaří a potkáme se. Ve Slunečnici nebo někde jinde :)

0 0
možnosti
Foto

Co na to říct? Jasně, že můj sen je být soběstačný až do posledního vydechnutí, ale může se stát, že budu pro někoho ve své nemohoucnosti důležitý....na tom se pozná opravdová humanita..

Dík za blog Šárko

1 0
možnosti
Foto

Tome, díky za reakci...:-)V

0 0
možnosti

zatim se ve slunecnici mijime, ale prijde den, kdy se na jednom cteni objevime oba zaroven. tesim se na to, Sarko

a zdravim Helenu, jestli bude cist blog a pak i diskuzi

dalsi cteni, jak me H. informovala, je ve Slunecnici 17. února

sejdeme se tam, Sarko?

0 0
možnosti
Foto

Sejdeme, Marku! Konečně! :-) Moc Tě zdravím a dej vědět, kdy zas budeš na Palmovce! Tvé poslední čtení jsem prošvihla... A taky Ti děkuju za tu Slunečnici... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS