Diskuse

Absolutně nemaskovaná milenka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také se těším na pokračování - a moc krásná je obrazová dokumentace, vybrala jste ji dobře. Zdravím.R^

0 0
možnosti

R^Dobrá kariéra. :-) Pokud ji ten Romney na svých obrazech nepřikrašloval, tak byla skutečně krásná i podle dnešních měřítek.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, svižně psané a zajímavé... Příběh té krasavice neznám, jsem zvědava jak dopadne... R^

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko,

moc pěkný článek. Už se těším na pokračování ... i když vím, jak to dopadne (četla jsem Dumase). Moc krásné obrázky ... byla to překrásná žena. Já mám její podobu spojenou s Michele Mercierovou, která ji hrála ve filmu, který jsem v dětství viděla.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, jako vždy! ZdravímR^;-)

0 0
možnosti

tak presne neco takovyho jsem pred spanim potreboval cist

dekuju, Sarko

0 0
možnosti
Foto

Hurá, trefila jsem se! :-)

0 0
možnosti

Jako vždycky- počtení jedna radost, skoro báseň---)))

Už se těším na pokračováníR^

0 0
možnosti