Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždycky jsem tudy jen vlakem projížděla... a protože to bylo z dálky do dálky, tak jeden na té předlouhé štrece nevystoupí. Ale, když vidím, škoda veliká. A opravdu, relativně kousek za Prahou... a na člověka hned dýchne to tak typické pro ty moje milovaný východní Čechy. Šárko, moc Ti za tohle pro mne krásné odhalení děkuju.V:-)R^.

0 0
možnosti
JS

V Nymburce jsem nějaký čas pracovala a je to pěkné město, dík za pěknou dokumentaci, Šárko R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem ráda, že se ozývají i "normální" Nymburáci (nebo Nymburčani?), co mají své hezké město rádi... Díky, Jano, za nákuk! :-)

1 0
možnosti
LM

Vy jste děvče z Nymburka? Moje druhá babička byla poděbradská!

I když jistě znáte rivalitu Nymburk -Poděbrady 

0 0
možnosti
Foto

Tak teď už jsem tak trochu děvče z Nymburka, když už jsem tam konečně byla. :-) Zdravím, Lucie! :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, moc hezký článek. Nymburk je nedaleko od nás a souhlasím s Tebou, že není nudný. Když chce člověk vidět, tak vidí spoustu krásných a zajímavých věcí, byť jsou to někdy maličkosti. A ty jsi to jasně pěknými fotkami dokázala. Díky:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ještě dodám, v rodině jste měli pěkný galimatyáš. ;-D;-D Ale nejste v tom sami.!!

0 0
možnosti

Šárko, článek o Nymburce je svižný, milý, ale to povídání pod ním o Vašich - to je skvostné. Také máme v rodině trochu složitější vztahy a tak jsem dokázala vysledovat ty Vaše až do konce - a směji se ještě teď při představě, jak je vysvětlit na úřadech. Lhostejno v jaké době. :-) Moc gratuluji k zařazení do VIP, ale pro mně je mnohem důležitější rubrika "oblíbení" - ta garantuje, že jak Vám něco vyjde, dostanu e-mailem upozornění. A tak Vás nepropásnu. Moc zdravím. A posílám trochu kultůry: http://jdem.cz/c6mgk3 - taky příbuzní a jakpak jim to ladí.R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, moc děkuju že mne čtete a že se u toho smějete. Taky za gratulaci dík. A buďte pyšná, že jste naše rodinné vztahy pochopila :-) Většina se v polovině popisu ztrácí....;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, pro mne jsi VIP blogerka už dávno. A fotky jsou moc fajn. Zítra na Tv Noe v 21.10 hod je pořad o našem turné v Israeli.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, Tomáši, za vše! Už se teším. Hlavně na to, že se 5.5. uvidíme v Zubajdě! ;-)

1 0
možnosti
JB

J38i60ř88í 75B75o73č48e11k

16. 4. 2017 23:13

Nymburk není vůbec hnusný, opevnění mi trochu připomíná francouzský Carrcasonne. A nutrie jsou roztomilé. Podobné jezdíme krmit na Sázavu do Čtyřkol

0 0
možnosti
Foto

Moje řeč! Krásný město. Já mám zas z hradeb dojem Východního Pruska, jak ho znám z filmů. Prostě fortifikace a hrady v Pobaltí. Asi to bude tou barvou....

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotkyR^. A druhou radost jste mi udělala Nymburkem jako vůbec, je to kraj mého dětství a mládí, děkuji, Šárko:-).

0 0
možnosti
Foto

Tak si vyberte jestli v Nymburce, nebo v Nymburku. Nadpis tak a v článku jinak.

0 0
možnosti
Foto

Vám asi nedošlo, že ten nadpis je fór...;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS