Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šári, bylo to fajn, dík za fotky! ;-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Šárko, bezva to bylo, to teda!R^

0 0
možnosti

Pěkné a bezprostřední fotky - muselo tam být fajn. Zdravím. R^:-)

0 0
možnosti
MV

rad jsem te zase videl, Sarko!

0 0
možnosti
Foto

;-)A já Tebe taky, Marku! Tak jsem z Tebe udělala hvězdu svého blogu...

0 0
možnosti
Foto

Pěkné to bylo, jen co je pravda. a krásně jsi to zachytila! Ačkoli, já osobně bych tedy provedla cenzuru... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale, dyk ti to tam sluší...;-)

2 0
možnosti
JS

VKonečně Ti Šárko běží diskuze, tak Ti můžu poděkovatR^

Děkuji Ti a těším se zase někdy příště :-)

1 0
možnosti
Foto

No, byl to boj, s Tou diskusí. Petra Bangová ale pomohla. :-) Takže Ti taky můžu poděkovat....:-)

1 0
možnosti

Šárko díky za zprostředkování atmosféry srazu:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Šárko, byl to milý večer. Moc se mi líbí, jak každý zachytí na fotkách něco jiného. Díky. ;-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za fotky i za kipu....

1 0
možnosti
Foto

Ale no tak už.... :-). Tomáši, vše bylo od srdce! :-)

0 0
možnosti
Foto

Já Tobě taky, Alžběto!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS