Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za připomenutí! R^ Už jsem tam dlouho nebyl. Naposledy služebně asi před 12 lety. Mám naději. Budu tam 28.7. Protože výlet pořádaný v rámci prvního dne 5. Českého ukulele festivalu směřuje za stálého hraní vlakem do Poděbrad a potom průvodem na kolonádu. Tam už bude pódium na kterém budou koncertovat mezinárodní ukulele sólisti a skupiny. :-) http://ukulelefestival.cz/domains/ukulelefestival.cz/index.php/uvod

0 0
možnosti

Pěkná procházka krásnými ulicemi. Díky.R^

0 0
možnosti

Jo, jo - na srdce jsou Poděbrady a...na nervy je kýbl;-D, se říkávalo.

Moc hezká procházka! Díky, ŠárkoR^

1 0
možnosti
Foto

Dík za společnost, Marie :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Sarko, diky za pripominku Podebrad. Mame je za rohem a radi se do nich vracime.:-)

0 0
možnosti

Šárko, díky V:-)R^

Místní jsou za prd stojac, ale město mám ráda. Je krásné :-)

0 0
možnosti

už se těším až začneme cestovat ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jupí, jsem rád, že Eurosong je za námi....R^

1 0
možnosti

D16a64v34i78d 26V77l75k

16. 5. 2017 18:30

Prima blog přemýšlím, jestli jsem tam někdy byl.

0 0
možnosti
Foto

Krásné město, Davide, to bys asi nezapomněl...;-)

1 0
možnosti
Foto

Famózní srdíčka, ale to lidské je nej....R^;-Dhezká procházka

0 0
možnosti
Foto

Dík, že ses se mnou prošla, Alžběto! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )