Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Hluboka poklona Jindrissce, zajimal by me povalecny osud rodinou zatracene vyobcovane Marie. Byla vyhnana nebo jeji rodine jako smisene bylo dovolno zustat? Vite o tom neco pani Sarko? Me to pripada jako nenavistny fanatizmus, vzdyt i maminka prvniho prezidenta a zakladatele statu byla moravska Nemka z Hustopece.

0 0
možnosti
Foto

Marie se koncem války rozvedla a pak žila v Čechách. Měla dva syny. Podívejte se na můj zdroj - Reportéři ČT - tam je s jedním ze synů rozhovor. A hlavně je tam i velmi smutný příběh Jindřiščiny další sestry Aničky. A vygoooglujete si i hodně fotografií - i Marie..... Díky za přečtení!

1 0
možnosti

Šári, po dlouhé době jeden z nejzajímavějších článků, co jsem na blogu četla! R^Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Mirko. Jsem moc ráda, že se ti má srdeční záležitost líbila...

1 0
možnosti
PL

Úžasně napsáno. Děkuji

0 0
možnosti
PN

Tak já pochválím málokdy ale tady musím. Žádná hysterie, žádné hodnocení, prostě pravdivá, nezdeformovaná fakta.

Dokonce i ta deska na škole je popsána způsobem, proti kterému nikdo nemůže nic mít.

Novákovi riskovali a zaplatili cenu nejvyšší.

5 0
možnosti
Foto

Tak to je moc smutný článek, ale taky moc důležitý...R^

1 0
možnosti
DV

D75a89v16i91d 61V33l58k

1. 6. 2017 19:11

Čest její památce a Tobě moc děkujiR^

2 1
možnosti
Foto

Já tobě taky, Davide!

0 0
možnosti
JS

Nikdo si nedovede predstavit tu hruzu cekani cele rodiny Novakovych na to, kdy si pro ne Gestapo prijde, pak vyslechy, Terezin, cesta vlakem a nakonec Mauthausen. To nebyli vojaci, ale zcela obycejni, prosti lide. Toto by melo byt predmetem vyucovani historie ve skolach misto bezobsazneho multikulturniho zvanni o "evropske" solidarite.

6 0
možnosti
Foto

Ano, tu hrůzu si prostě představit nemůžeme... Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Šárko, už jsem měla absťák, už mi chyběl tvůj článek! Nesmírně zajímavé a moc hezky napsanéR^užívej si hezké dny a piš!

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, taky tě moc ráda vidím... Trošku jsem tu absentovala, ale teď už se polepším! :-) Moc děkuju! A měj se líp než nádherně! V

1 0
možnosti
Foto

Śárko...jeden z nejkrásnějších článkůR^, co mne poslední dobou skutečně nepokrytě dojal až k nedýchání ... a moc ti za něj děkujuV:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky moc, Radko. Tak snad je opravdu vidět, že je to moje srdeční záležitost. Dnes jsem zase šla "Novákovými" ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )