Diskuse

S kurýrní službou PPL se nikdy nenudíte

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepochybně ano - a ještě s písní: http://jdem.cz/dbn5c8 . :-) Zdravím. :-)

0 0
možnosti

Dobrý den, mám s PPL podobnou čerstvou zkušenost. Balíček jsem sledovala na jejich stránkách, náhle byl určen k doručení další den. Tak jsem tam volala, kdo doručení zrušil. Slečna na dispečinku mi řekla, že se asi řidiči nehodila trasa. Trochu jsem byla za protivnou bábu, takže to druhý den v pořádku doručili.

0 0
možnosti
Foto

Tak to jste měla štěstí, Lucie. Já byla za protivnou bábu hned dvakrát a k ničemu mi to nebylo....:-)

0 0
možnosti

M55a24r28e27k 56P77e66c61h

14. 7. 2017 21:47

Tak abych jen nenadával - nějaká fakta:

1. Internetový obchod podal zásilku ve středu 12.7.

2. Sledoval jsem zásilku, vše se vyvíjelo slibně....

3. Ve čtvrtek, kdy měla být zásilka doručována se nedělo nic - žádná zpráva, žádný telefonát...

4. Ve čtvrtek večer, když jsem si na portálu PPL dohledal stav zásilky, tak jsem se dozvěděl, že: "Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den."

- pozn.: zřejmě ve svém /relativně/ mladistvém věku trpím nějakou mentální poruchou. Nepamatuji si totiž, že by mě kdokoliv z PPL kontaktoval a dohodl se mnou doručení na jiný pracovní den...

3 0
možnosti

M67a53r93e10k 33P26e81c26h

14. 7. 2017 21:49

5. Vystavuji reklamaci přes portál PPL, protože naprosto stejná situace se odehrála před dvěma měsíci... "Dohoda", žádný kontakt,... a nakonec jsem si musel zásilku vyzvednout na předávacím místě...

6. V pátek ráno jsem obdržel odpověď, že se jednalo o "pochybení na doručovacím depu" a zásilka mi bude PŘEDNOSTNĚ dodána... ještě dnes (tedy v pátek)...

1 0
možnosti
Foto

Díky za pobavení, ale zase taková sranda to není.;-€

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, zbývá než se smát.... 8-o Díky za návštěvu!:-)

1 0
možnosti

M44a95r84e32k 66P75e20c92h

14. 7. 2017 20:17

Naprostý souhlas paní Bayerová. Momentálně mám s PPL podobný zážitek. Velbloud po frontální lobotomii by zásilku dopravil dřív, než tato banda amatérů!

2 0
možnosti

Pobavila jsi mě!R^

Přečetla jsem si diskuzi a musm říct, že já nejraději využívám ČP a nechávám si balík rovnou na poště. I když tam kolikrát stojím jako trubka ve frontě, je to pro mě jednodušší, než když mi uprostřed hodiny zavolá PPL, PDP, že jsou u mě před barákem, a že mi vezou balíček... i když teď je už i u nás na venkově výdejní místo a tak to funuje lépe.:-)

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, nazdar! Dík za podporu v mém utrpení....:-)

1 0
možnosti

Tak já frčím taky "se svou troškou do mlýna...":-))), Šárko!

Nejprve Česká pošta, na kterou jsem nedala dopustit (v Praze), ale i zde, za Prahou na chalupě. Objednala jsem si nůž. Eshop funguje na sto procent, a tak to šlo ráz na ráz. A ouvej...místo "mého" bezchybného doručovatele, který je na dovolené, jeho zástup je lempl, a tak balíček dal rovnou na poštu, která je o vísku před námi, a vůbec se neobtěžoval. Dispečer Depa se sice omlouval, ale já jsem zbytečně zaplatila "balík do ruky". Na poštu dojel muž.

A dnes jakási společnost Intime měla k doručení zásilku potravin, a taky jim to drhlo. Takže si nevybereš. Ono je to staré známé, že je to v lidech.

V Praze je PPL a DPD děs. A tady to funguje dobře.

1 0
možnosti
Foto

Tak tak, Marie... Je to někdy martýrium...

2 0
možnosti
Foto

To fakt nehrozí! Před časem jsem si něco objednala, že posílají poštou. Poslali to PPL, nebyla jsem doma (to se u pracujících lidí v pracovní době nestává) a v práci většinou neberu mobil. Mailem mi přišlo upozornění, že to uložili bůhvíkde na druhém konci Prahy, a že můžu požádat přes jejich systém o nové doručení. Systém jen hlásil chybu zpracování. Ten balíček jsem nikdy neviděla.:-P A pak nedávný zážitek, kdy jsem si rovnou balíček nechala uložit. Výdejní místo mělo jinou otevírací dobu, než jakou mi z PPL napsali, tedy zvládnout to po práci nebylo jen tak. PPL není schopná prodloužit úložní dobu. Naštěstí mi vyhověl pán na výdejním místě, že to hned nevrátí, jinak bych ani tento balíček neviděla.:-)

Jó, když je člověk doma, to fungujou dobře.;-)

1 0
možnosti
Foto

Totéž s otevírací dobou u mne. :-) Kláro, já teď jen doufám, že v pondělí tam zásilka bude... :-) Díky moc za vaše podpůrné vyjádření! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi se občas stane :) Ale nicméně...já se při nákupech vyhýbám eshopům, kde nabízejí jen ČP, PPL anebo DPD za více jak deset let využívání žádná špatná zkušenost...řidiči jsou často pružní a schopní v rámci malého města přizpůsobit adresu doručení na poslední chvíli apod...ale je pravdou, že jsem nikdy nic neměl společného s nějakým jejich střediskem :)

4 0
možnosti
Foto

Tak nějak to bude. Jen pro upřesnění: bydlim asi deset minut autem od onoho úložného místa... ;-D

1 0
možnosti