Diskuse

Kde se vzalo slovo .... proutník?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Já žiji v Ostravě a občas jsem tady slyšel sloveso "prut". Já nevím, jestli je to z lašského nářečí (ostravština patří mezi lašská nářečí) nebo z polštiny. To sloveso znamená "souložit". Od tohoto slovesa by byl jen krůček ke zkoumanému proutníkovi.

0 0
možnosti
Foto

...no někdo plete košíky, jinej holkám hlavu! R^

0 0
možnosti
JH

Proutníci jsou lidé sympatičtí.R^R^R^ No, lidé...:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Josefe. A propos - nedávno jsem vás viděla v titulcích inscenace Domácí víno, kterou TV opakovala... ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^proutkař co jako melouch plete košíky a pomlázky:-)hezké zamyšlení

0 0
možnosti
Foto

To jsou věci, co? ;-) Diky za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

:))Ahoj Šárko..spíš ,,tu,, nejsem, a tak těšíš zrovna Ty hned ,,na ráně,,.

R^...a žádný stydění a že pikantnost. Seví, nebo se i myslí, že prut - třeba ve významu pomlázka je vlastně symbolizující hezký mladý -čilijarní - pevný vzmužilý...silný...aktivní v pohybu:)))...pročpak by jinak to chlubení že někdo umí uplést z tolika a tolika a takhle silnou dlouhou pomlázku:));-)? tak je slovo proutník asi nasnadě.

Pobavilo. Hezké léto přejuV

0 0
možnosti
Foto

Ahoj! Taky hezký léto a bacha na plážové proutníky! ;-)

0 0
možnosti

Šárko, díky opět za super (nepolitický) článek.

Zajímavé je, že mě napadlo to, o čem sis netroufla psát...:-D

0 0
možnosti
DP

Ještěže do toho nezapletli proutkaře.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná historka!;-D Tak mne napadá, že někteří proutníci pletou koše a jiní pletou hlavy ženským.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Taky možnost.... Diky, Pavlo! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, pěkný, pobavila jsem se a zdravím;-)R^

0 0
možnosti
JB

a proč ne ? i proutník může plést košíky :-)

1 0
možnosti
Foto

...ve volných chvílích....;-)

0 0
možnosti