Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné povídání. Už se těším na pokračování.

0 0
možnosti

Na Vaše postřehy se vždycky těším. Také samozřejmě na pokračován. Zdravím. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to mám velkou radost, Dano. A moc děkuju...:-)

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko,

už jsem napnutá, jak to bude pokračovat. Nebudu si to předem hledat na internetu.

Velice tyto ženy s nemocnými dětmi lituji. Třeba Alex v Rusku. Protože mám podobnou životní zkušenost, vím, že by se člověk klidně upsal ďáblu, v případě carevny Rasputinovi, jen aby to pomohlo.

A nevím, jak se ve Španělsku počátku minulého století vedla výchova neslyšícího děcka. I když to byl princ, tak pochybuji, že měl náležité vzdělávání a péči (na rozdíl od amerických dětí, které když rodiče měli prostředky, tak měly vzdělávání docela dost kvalitní i díky dr. Bellovi a jeho bostonské škole).

0 0
možnosti

Trochu jsem se uklidnila. Jaime (Jakub) měl navzdory handicapu zřejmě dobrou výchovu a vzdělání. Dokonce se dvakrát oženil a s první ženou se zřejmě rozvedl. Takže Španělsko počátku minulého století asi nebylo tak zkostnatělé, jak jsem se domnívala.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se zase dozvěděla, co jsem nevěděla. A ještě jsem si hezky početla!

0 0
možnosti
Foto

Šárko, díky za bezvadné počtení. Postgraduál jako vyšitý

2 0
možnosti
Foto

To je jen reciprocita, Tome. Já u tebe zas beru filosofii a politologii...;-D

1 0
možnosti

M33i49l11a21n 58R21a19d13e55k

20. 8. 2017 17:17

jo, ale mel Alfonso XIII dobrou povest, v Mexiku je po nem jmenovana jedna ctvrt v hlavnim meste. No, a dnesni kral je jeho vnuk. A Eny take.

0 0
možnosti
Foto

Současný král je jeho pravnuk. Bude to v pokračování.

0 0
možnosti
Foto

Moc tě Šárko zdravím a nesmírně ráda taky vidím. Krásné zajímavé čteníVR^a díky ti za ně. Akorát, to mi řekni, proč já jsem tak všetečná a nenechavá... když napíšeš, že jí nabídnul, či sliboval královské příslušenství zalité sluncem;-):)))...nakonec nelžeš... úroda bohatá:))

pozn: jdu teď hledat mail a prosím tě za přečtení:-)

0 0
možnosti
Foto

Jasně, teším se. Mail máš v mém profilu tady na stránce....;-)

0 0
možnosti

R^R^R^ Jo a Šárko, na titulcích i vidět jsem asi víckrát. Po vyhození z ČT komunisty mi dávalo různé kšefta pát kmarádů z ČT i filmu. Většinou ta ale bylo tak, že se zeptali: ty asi nechceš být vidět...tak si zajdi pro honorář. Tenkrát existovaly dva světy, Možná o tom časem napíšu, uvidím...:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to zato stálo určitě! Moc děkuju za přečtení, Josefe. :-)

0 0
možnosti

To je ale tedy zamotaná historie, jak to tak dříve chodilo. Jen škoda, že taťka byl patrně bez zábran, a chudáci děti...to odnesly.

Moc hezký článek, Šárko!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a hezký den, Marie!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )