Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nadhera! Lesni artefakt muze v noci docela vystrasit, mela by tam byt podobna cedule jako u zmyjiho obydli

0 0
možnosti

Šumavu mám moc rád, děkuji za obnovení znalostí.:-):-)

0 0
možnosti

Krásně poskládáno Šárko, jen bych dodala, že k Šumavě patří také šumaváci. Jezdíme už celé roky za manžely, kteří napřed vedli onu vzpomínanou chatu "Mír", pak na Modravě další chatu v prostorech dřívější Binertovy pily a teď jezdíme za paní (už je v důchodu) na Nové Hutě. Manžela bohužel pochovala a všem nám moc chybí. Příští týden se tam chystáme a tak už pomalu zadělávám na buchty. Jsou to skvělí lidé a srdcem šumaváci. Zdravím Šárko a děkuji za hezkou fotosérii. R^VR^

0 0
možnosti
Foto

R^Krásný kraj, což jsem zažila letos v létě téměř v Tvých stopách. A každý vidíme něco jiného, to je moc fajn. Díky a měj se hezky :-)

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem tam nebyla děkuji krásnéR^

0 0
možnosti
Foto

Určitě se zajeďte podívat, Dano. Litovat nebudete. A děkuji, že jste tam na chvíli byla se mnou....:-)

0 0
možnosti

R^Šárko, znám to tam a mám moc ráda, tak děkuji za čerstvé připomenutí krásnými fotkami V

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že bjsi ráda... :-)A děkuju za nákuk!

1 0
možnosti
Foto

Z dálek pěkné připomenutí, jak je u nás hezky....R^

0 0
možnosti
Foto

Je, Tomáši... a dík za shlédnutí V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS