Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den Šárko,

nedávno jsem četla článek o odvážné novinářce Nillie Bly z Pittsburgu, která se narodila v 19. století. Nellie Bly byl pseudonym, vlastním jménem byla Elisabeth Jane Cochran. Nevíte, zda nebyla nějak spřízněná s vynálezkyní myčky (spíše s jejím manželem)?

Nebo je to jen shoda příjmění?

0 0
možnosti

Paní Cochraneová i dnes jsou na zemi takoví muži, kteří ženě nechtějí dopřát myčku. Vstupte, prosím, do jejich snů a přesvědčte je!!

Šárko, díky.

0 0
možnosti
Foto

za vším hledej ženu a za články tak báječných a tak báječně zpracovaných témat jedině ŠárkuR^:-)

0 0
možnosti

:-)skvělé pojednání o další báječné ženě od úžasné Šárky, která zkrátka umí VR^

1 0
možnosti
Foto

kde na ty témata chodíš? Mě vůbec nenapadlo, když cpu nádobí do myčky, zaobírat se tím, kdo ji vynalezl. A vida - ženská! Ještěže tě tady na blogu máme!R^

0 0
možnosti
Foto

Diky Zuzano.... Jsem prostě pátračka....;-D

0 0
možnosti
Foto

nádobí, můj úhlavní nepřítel, sadistická činnost;-(:-)R^

0 0
možnosti

D28a87v88i86d 23V46l91k

26. 9. 2017 16:32

Šárko to je aspoň parádní blog na užitečné téma.Já rád uklízím kuchyň, ale nerad myju nádobí, takže Tobě a vynálezkyni díky.

0 0
možnosti
Foto

A já děkuju tobě, Davide! :-)

0 0
možnosti

Šikovná to ženština. R^ Možná mohli myčku nádobí pojmenovat po ní. Když můžeme říkat "papiňák", proč bychom nemohli říkat třeba "kochranka". :-)

0 0
možnosti
Foto

Úplně ji chápu, mě nádobí taky leze na nervy. Ještě kdyby se to do té myčky skládalo samo a pak se to i automaticky uklízelo - to by byl světový vynález!;-)R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS