Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D11a60v26i35d 69V68l10k

11. 11. 2017 10:53

Zase jsi mne Šárko trochu krásně dovzdělala. Děkuji Ti pěkně:-)R^

0 0
možnosti
MV

Chci další, takhle fajnove popsaný příběhy. Diky TI!

0 0
možnosti
Foto

Ta byla krásná...a dík za článek, četl se jedním dechem!R^

1 0
možnosti

Na tehdejší dobu mimořádně a navíc přirozeně krásná žena! Život si užívala naplno a tak to má být...konec konců Bůh nadělil ženám krásu, aby je muži milovali...(a hloupost, abychom milovaly my je;-D)

Velmi zajímavé čtení, Šári, díky! ;-)R^

1 0
možnosti

Opět blog nabitý informacemi, a ještě k tomu krásné fotky!

Díky za "trochu" té historie!:-)), Šárko!

4 0
možnosti
Foto

nádherné historické šuškání...to vypadá hrozně napsaný,ale rozumíš, Šárko... překrásný čtení plné pikantních faktů, čilidrbů..R^ a tedy lady JRCH v jezdeckém haute couture - mám chuť si ji nakreslit...moc hezká fotka, moc hezké od tebe celé:-)VR^děkuju za krásný článek

0 0
možnosti
Foto

Radko děkuju a doufám, že ji nakreslíš... VTaky jsem tou fotkou byla nadšená!

1 0
možnosti
LM

Vidíte, i dnes se na ženy, které mají mladší manžely (partnery, milence) se dívá úkosem. Jak se asi díval sir Winston na otčíma o 3 roky mladšího :-) Přitom naopak je to zcela běžné a společensky přípustné.

Moc se mi líbí, že si Jennie z toho nic nedělala.

A pak už je mi jasné, jak smrtelně nebezpečné jsou vysoké podpatky.

1 0
možnosti
ZK

Tak jsem zase o něco chytřejší. Vám poděkování.

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji vám za návštěvu!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )