Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vyvoláváte vzpomínky na sochy. Chodila jsem celá svá studia kolem Kalvárie na Piaristickém náměstí v Českých Budějovicích - kdo si sáhl do důlků lebky u nohou té hrůzy, měl prý štěstí. My študáci ani jednou nevynechali. Díky za vzpomínky na sochy, najmě za toho nabručeného, ale mnou milovaného Antonína Dvořáka. Přeji krásné svátky - a v příštím roce požehnaný brk, co s ním píšete tak hezky pro nás, čtenáře. :-)V

0 0
možnosti
Foto

Díky za hezkou vzpomínku i milé přání V

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, perfektní blog. Měl jsem strach z Tvýho výpadku.

Pěkný svátky a moc štěstí a dobré mysli v 2018.

Tvůj mail je funkční?

0 0
možnosti
Foto

Tome, díky. To víš, dvě zlomená žebra potrápí...:-/ Teď už se polepším! Však mám výpadek i u tebe ve čtení. Už ale hezky srůstám, tak i nálada je lepší! ;-D Mail je funkční, je to ten, co mám v profilu pod fotkou. Krásné vánoce Tobě i rodině! V

0 0
možnosti
Foto

Vám též hezké Vánoce, Šárko. R^:-):-):-)

0 0
možnosti

Šárko, tak to je superblog. A když jsi zařadila i sochu mého mládí od Zeyera - Amis a Amil, tak co víc si přát! Chotkovy sady byly moje dětství. A ve vodě pod tou sochou jsme chodily, jako děti, lovit mloky:-)

Pěkné zbývající dny roku!R^ A dík!

0 0
možnosti
MV

tohle jsou Vanoce! klidny a spokojeny - Tobe, Sarko i segre

0 0
možnosti
LM

Milá Šárko,

přeji Vám krásné Vánoce a hodně zdraví do nového roku 2018.

Ke krásným sochám (u některých jsem věděla, že jsem je viděla, ale díky Vám jsem si připomněla kde) mám dvě poznámky:

- domnívám se, že sfinga není v Chebu, ale ve Františkových Lázních, kousek od Glauberových pramenů, jsou součástí Nové kolonády,

- ve výrazně evangelických Poděbradech i sv. Jan Nepomucký nemá ten správně svatý mučednický výraz, ale opravdu kouká mlsně na oplatku - to mně pobavilo, stejně jako téměř klasický svatý obrázek umučení Jana Husa :-) Nějak jsem si vzpomněla na maminku, jak katolickým spolužačkám záviděla svátek Božího těla ....

0 0
možnosti
Foto

R^Děkuju za připomínku, přepsala jsem se. Samozřejmě, že sfinga je z FL! V Opravim!

0 0
možnosti
Foto

Ti svatí jsou vtipní, vtipný jspou i sochaři - ale hlavně naše blogerka Šárka. Díky za příjemné vytržení z předvánočního chvatu.R^;-)

0 0
možnosti
Foto

skoro úplně svatej blog může znamenat, že seš skoro úplně svatá:-)

1 0
možnosti
Foto

J37a61n 46P75r57a91ž26á20k

22. 12. 2017 12:19

R^Příjemné houfování, Šárko:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )