Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není slušné, pást se na neštěstí jiných. Trest bývá odpovídající provinění. Zdravím Šárko, obdivuji výběr fotodokumentace u všech dílů. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dějiny mě vždy bavily, jenom ne ve škole, zase vím něco navíc. Moc děkuji Šárko.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, ty to vyprávíš jako pohádku! Senza pohádku pro mě na dobrou noc.R^;-D

1 0
možnosti
JS

R^:-)

Jo, když je ženská mrcha, chlap na ni v krutosti nemá... bohužel...

0 0
možnosti
Foto

Já mám stále před očima cigarety Dalila, které maminka jedno období kouřila;-DDíky Šárko, fajn článekR^

0 0
možnosti
Foto

No jo, Dalily, na ty jsem málem zapoměl. A taky byly cigarety Nefertiti. Ale to už je dávno.

1 0
možnosti
Foto

Bylo to tak, ale v Tvém podání je to senzační četba. Já toho Samsona prostě vidím..R^

2 0
možnosti
Foto

Já taky!;-D;-D;-D Je to blbý, ale mě to děsně baví....;-) Díky, Tomáši...

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )