Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den Šárko,

moc hezké fotky.

Navštívila jste i Egona?

A méďové asi ještě spinkali ...

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky, Šárko, máš vkus. Přeju Ti hezké Velikonoce a hlavně to jaro:-)

1 0
možnosti
Foto

SMoc děkuju, Honzo! Taky krásné svátky! :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně zachycená atmosféra.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, Martine. Speciálně vás zdravím! ;-)

0 0
možnosti

Přímo slintám, jakou chuť nyní mám navštívit tak krásné město! ;-);-D

Šári, dávám R^ a nominuji první blogerku..:-). ( chlapy už mám odbytý )

0 0
možnosti
Foto

O, díky, to si ani nezasloužím, páč se poslední dobou flákám... :-(:-P Zdravím mocně! V

0 0
možnosti

Magické město s neopakovatelnou atmosférou... je to město mého srdce. Mám Krumlov moc ráda a stejně skvělí jsou i jeho obyvatelé...

Díky za přímo sváteční blog. R^V

0 0
možnosti

Tak jsem se těmi krásnými místy znovu prošla. Jako před 5-ti roky, v létě. A připomněla jste mi, jak je dobré se vracet do míst, která máme rádi...

Hezké Velikonoce:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Radko. Taky přeju...:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Krása. ..fotky atmosféra. .pocit...tvoje parketa detaily...drobnosti...mobilni palec a karma a poděkování♥

1 0
možnosti
Foto

Promiň, skočilo mi to výše;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )