Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Vmyška se mi právě snaží prošlápnout hrudník - oba se válíme - a do pusy mi cpe oslintaný tenisák...:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravíme malého koledníčka s našima psíma holkama.VR^

0 0
možnosti
Foto

Dospívá... Přelom ze ze štěněte dá zabrat...:-)

0 0
možnosti
Foto

vypadá že mu při té koledě někde nalili pád panáčků;-D

rozkošnej koledníček-ten přijít ke mně tak ho už neposutímV;-)

0 0
možnosti
Foto

Libuše, mám ho u sebe pět dní a ještě tu bude týden. Skoro mám strach, že ho právoplatným majitelům už nevrátím...:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný pejsánek. R^:-)

Jeho chlupy se podobají Vašim vlasům. Být Vám, tak si vlasy trochu vyžehlím, abyste se mu ještě více podobala. ;-)

1 0
možnosti
MV

velikonocni beranek

2 0
možnosti
Foto

...s motorovou myší v těle...;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je krasavec:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )