Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste ale drbna :-), vyloženě se v tom vyžíváte :-), karma R^.

To že měl Rasputin tak velký vliv v Rusku jen ukazuje, jak zkažená tehdy ruská společnost byla.

Trochu podobné je to nyní v USA, kde se politici v parlamentní komisi zabývali tím, co dělal prezident Clinton s jistou Monikou. Nyní se zabývají tím, co Trump dělal s kterou prostitutkou atd. Rasputina tam ještě nemají, mají však zbrojní a bankovní loby, které mají na politiku USA velký vliv. A politici kecají o zájmu obyvatel USA a všech lidí na světě. :-(

0 0
možnosti
DV

D40a10v11i31d 93V10l19k

12. 4. 2018 18:48

Hergot Šári, ty jsi fakt děsně chytrá holka,to byl moc prima blog, děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Davide, ty můj kluku, tos mě dostal! ;-D Děkuju za takovou poklonu! 8-o A víš co? Já tě mám taky ráda! a!!V!!

0 0
možnosti
JH

O mordování Rasputina jsem četl mnohé, ale tohle patří k tomu nejlepšímu!!

0 0
možnosti
Foto

Josefe, moc děkuju. :-) Jsem ráda, že se dobře četlo....

0 0
možnosti
Foto

O tom, že Rasputin měl životů jako kočka jsem věděl, i o tom, ze ještě v řece dýchal, ale ostatní je novum. Díky

6 0
možnosti
Foto

Zřejmě to tak bude, ověřovala jsem si to z několika zdrojů. Dík za návštěvu, Tomáši.:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, nesmírně zajímavý příběh. Díky;-DR^

5 0
možnosti
Foto

Splněno, Alžběto! ;-D Dík za přečtení!

1 0
možnosti
SB

On i hostinský Palivec si možná zachránil život tím, že dostal deset let vězení.

Ve vězení válku přečkal, ale kdyby nebyl zavřený, možná by padl na frontě.

0 0
možnosti
Foto

Palivec ale ve vězení umřel, pokud já vím...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )