Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na druhé semifinále jsem se nekoukala, šla jsem za kulturou do divadla. Ovšem, blog jsem si ráda přečetla. A jelikož miluji Maďary - ne, to nemá s dnešní politickou situací nic společného - pocházím z východního Slovenska, a vyrostla jsem u televizních přenosů z Maďarska, pustila jsem si youtube a bombááá.

A propos, zaregistrovali jste někdo, kdože to moderoval? Kdo byla jedna z moderátorek, které říkali Daniela? Když jsme se dívali na první semifinále, můj bratr pronesl, odkud já tu ženskou znám? Si říkám, portugalskou moderátorku, to určitě... A on, hele, to je Kenzie, ze seriálu NCIS: LA. Teda, já nevím, jestli ten seriál někdo sledujete, třeba vám to něco řekne..

0 0
možnosti
Foto

:-)Ano, je to ona. Daniela Ruah. Říkal to Libor Bouček při 1. semifinále. A děkuju moc za přečtení...

0 0
možnosti
Foto

Šárko, Eurosong jenom od Tebe. Vten reálný mne vůbec, ale vůbec nezajímá. Jsi skvělá, báječná odbornice, recenze uňo ňuňoR^

1 0
možnosti

Jo, tak tomu říkám recenze, jak má být!:-)

Šárko, a koho tipuješ na vítěze?

Vlastně tam chybí ještě zbytek Evropy, který jde rovnou do finále, že? (taková jednotná EU :-D)

Díky, a těším se na tvůj finálový "záznam"!:-))

1 0
možnosti
Foto

;-(Holka, s vítězem fakt nevím. Tuším Norsko... Nebo my :-P? Písnička Mikolase Josefa není nejhorší.... A moc děkuju, Marie, že ve mně věříš! ;-D

0 0
možnosti
Foto

K87a34r84e15l 52M38á50d79l84e

11. 5. 2018 14:54

Zase karmuju a přidávám drobný komentář. Opět jsem to sledoval ráno bez Boučka a přeskakovacím stylem. Nejvíc mě překvapili Dánové. I když jsem ukázky písniček znal předem, tak při poslechu půlminutové ukázky mě neurazili, ani nenadchli. Když jsem si to jako jednu z mála písniček poslechl celé, byl jsem moc potěšen.

Poslechl jsem si až do konce i Moldavany, ale tam bych moc nesouhlasil s kladným hodnocením písničky, bavily mě akorát ty vtipné hrátky s nějakou šatnovou skříňkou.

Od začátku říkám, že budu fandit Maďarům, včera to jen potvrdili.

Největším zklamáním pro mne bylo Švédsko. Asi tam byly i o něco horší písničky, ale od Švédska člověk tradičně čeká nějaký snesitelný poprock v linii ABBA, Roxette atd., tohle byl cajdák k pláči.

0 0
možnosti
Foto

Obdivuji vás, že dokážete tento pořad sledovat od začátku až do konce.

0 0
možnosti
Foto

;-D vysvětleno bylo už několikrát. Prostě to nesmíte brát vážně...;-D

0 0
možnosti

Pri prepinani mezi hokejovymi prestavkami a reklamou jsem zachytil Gruzince a ten choral se mi moc libil. Po te zacali Polaci a po 30 sekundach uz mel palec na ovladaci na pilno.

0 0
možnosti

Moc se těším na způsob vašeho přiblížení umění mně vzdáleného!!R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

;-D dík za uznání, Josefe...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS