Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, jedinečné, pobavil jsem se a díky za super fotky. Dýchaj z nich starý časy.

A jinak samozřejmě, etymologické vysvětlení názvu je jednoznačné...R^

0 0
možnosti
Foto

VR^V krásný článek... bože, to je pěkný:-)Šárko

0 0
možnosti
Foto

VDěkuju moc, Radko... Vzpomínky jsou někdy fajn...:-)

0 0
možnosti

Nosotros, borrachos pobres.. se tam asi nedostanem.

Dobře nám tak.

Ten článek je opravdu bomba. ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DHele, borracho pobre, a co vrátit prázdný flašky...?;-D Dík za návštěvu i comentario. Simplemente, GRACIAS!

1 0
možnosti
Foto

Šárko, tak to je prostě bomba!;-)R^

1 0
možnosti

No, Šárko, jsem tak naměkko, že to ani nemůžu psát...Udělala jsi mi tak velkou radost! A protože je to od tebe, tak blog úžasný. Vyprávění krásné, fotky černobílé mám radši než barevné. A ještě je ten blog můj! Tak co si můžu víc přát!

Jsi fakt úžasná ženská! Děkuji ti moc za ten dárekR^V

0 0
možnosti
Foto

VMarie, nemáš zač děkovat! Bez tebe by blogu vážně nebylo! Nápad přišel až po naší korespondenci... V!!

1 0
možnosti
Foto

R^ Krásná vzpomínka.

1 0
možnosti
Foto

:-)To jo... Děkuju za návštěvu Emrichu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Parada, Sarko. A jen tak mimochodem, uz tehdy Ti to moc sluselo, ale ted Ti to slusi jeste vic:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já vím, že jsem tehdy vypadala strašně...;-D Přesto ale dík za kompliment a hlavně za nákuk ;-)

1 0
možnosti

Filmový řecký tatínek tvrdil, že většina slov má řecký základ. No, neznal Valachy.;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak! ;-D Děkuju za přečtení!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )