Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, tak tenhle blog mi nějak utekl a viděl jsem ho až dneska.....

Moc Ti děkuju, vypadám opravdu jako nějakej rabbi.

Fotky jsou fajn, atmosféra jasná.....R^

0 0
možnosti
Foto

Povedené, originální, vtipné. Děkuji:-)R^

1 0
možnosti
LI

Tak jsem Vás některé viděla alespoň virtuálně, z těch momentek dejchá čistá radost,

R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to teda jo...:-) Radost fakt byla. Diky!

0 0
možnosti

A paní Moniku Pilloni jste již nezastihla? Ta Vám v reportáži chybí!

0 0
možnosti
Foto

Ale zastihla, jen jsme se nějak míjely...;-)

1 0
možnosti

Šárko, to je taky super blog ze srazu.

Moc hezky jsi to umělecky vyvedla!:-)

Díky!

0 0
možnosti
DV

D43a20v93i70d 25V87l67k

18. 6. 2018 14:48

Hele a doktor jak je na té první fotce drsnej;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Neboj, nezabiju tě! Ale mohlas počkat, až ten řízek spolknu ;-D

0 0
možnosti
Foto

Když já si tvého výrazu všimla až na fotce...;-(

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký, Šárko. Také jsem tě ráda konečně poznala naživo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná reportáž, Šárko! Moc se mi mezi vámi všemi líbilo a proklínala jsem okamžik, kdy jsem bohužel už musela stihnout vlak.:-)

0 0
možnosti
Foto

Někdy příště , Zdeňko :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )