Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^ Obě části příběhu jsou skvělé. Díky!

0 0
možnosti
Foto

Jééé, Šárko, to je úplně jinej pohled! těším se na pokračování!R^

0 0
možnosti
Foto

Šárko karma. A těším se na zítřek.

A ještě - jsem rád, že Pražáci dávají najevo, co si myslí o panu Babišovi.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, Tomáši. Já jsem taky ráda...

2 0
možnosti
Foto

Jéé, Machu Picchu, to byl můj sen, když jsem jako holka četla Poklad Inků.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) no, ono o Machu Picchu zas tak nešlo... ;-) Díky za přečtení....

0 0
možnosti

Příjemné čtení :-) a ta holka na té fotce, jako by Ti z oka vypadla! ;-);-D:-P

0 0
možnosti

D88a28v74i59d 75V44l33k

21. 8. 2018 15:46

Jsi pořád stejná Šári,dokonce bych řekl ,že teď jsi taková veselejší barevnější;-)

0 0
možnosti
Foto

Na fotce určitě!!!!! ;-D;-D;-D Dík za poklonu, Davide....;-) už to fakt ráda poslouchám;-D

0 0
možnosti
Foto

Pracovníci na PZO a na ambasádě bez rudé knížky?

0 0
možnosti
Foto

Uf.:-) Sice píšu ambasáda, ale šlo o obchodní oddělení. Nutno rozlišovat diplomaty a obchoďáky. PZO měly kvóty na vysílání nestraníků do zahraničí. Bylo dáno shůry, dokazovalo se tak, že u nás demokracie stále je ;-) Pražské jaro fakt mnohé uvolnilo. Navíc Peru nebyla tehdy žádnà superštace, to není jako dnes... Však tam táta taky dlouho nepobyl. Už koncem roku 70 ho odvolali...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Šárko, ty se vůbec neměníš. :-)

0 0
možnosti
Foto

I ty gentlemane;-D Díky moc, Emrichu...

0 0
možnosti

ta fotka je UZASNA! a poznal bych te

a diky za navrat sem

karmumas.cz

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, Marku, bojovala jsem sama se sebou...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )