Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Věděl jsem, že pokračování bude zajímavé. A těším se na další díl. R^

0 0
možnosti
Foto

H53a18n93a 95V53l98k29o92v23á

22. 8. 2018 22:19

Celkem by mne zajímalo pokračování.

Víte, znám se s mnoha lidmi a mnozí z těchto lidí se tak nějak mají vždycky dobře.

A jsou rodiny kde je vždycky způsob najít si jak se mít dobře a "příliš si nezadat" - právníci, lékaři, architekti....technické profese byly již od první republiky "sprostší" ale taky se to umění "mít se dobře" dědilo....

A přiznám se že v PZO to bylo "nějaké umění" při "nezadat si"...

̈Proto mne to zajímá.

Ostatně částečně o tom byla "Báječná léta pod psa".

0 0
možnosti
Foto

Nějak vám nerozumím, ale možná vás uspokojí, že tátu odvolali už koncem roku 70. V jeho případě "normalizace" zapracovala dost rychle. Tam se moje vyprávění ale v žádném případě točit nebude...:-) Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkný vyprávění o velmi "nepěkné" době.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, tak nějak to bylo...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za vyprávění, Šárko:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Děkuju za jeho přečtení, Honzo!

1 0
možnosti
Foto

Bomba! Ten kocour mě dostal. A těším se na pokračování, ale přečtu si ho až po neděli, páč zítra ráno odjíždím. A v minulé diskuzi byla nějaká zmínka o tom, že jsi snad odešla na chvíli z blogu, nebo jsem to blbě pochopila??

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Zuzano, díky! :-)Dlouho jsem nepsala, ani dokonce nečetla. Ale vrátila jsem se. Bylo mi po vás teskno.:-) Ad kocour - proklikni si v článku "Kryštof", abys viděla, co to bylo za osobnost...;-D Psala jsem o něm před pěti lety.

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )