Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný, Šárko. Zdá se, že v Borových Ladech máš své sídlo. R^

0 0
možnosti
Foto

Ráda se tam vracím ... Těším se na tebe v Ostravě!:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotografie, díky. Ty houby (zejména janky s červenými kloboučky) mě "dostaly. A dodatečně gratuluji k výhře v televiznímv pořadu "kde domov můj." Držela jsem Vám palce! R^

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju! :-) Asi jste nedávno viděla opakování. Točilo se to už v lednu a vysílalo v březnu. O to víc mě gratulace těší.:-) A děkuju taky za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

Cesko je tak krasne!!!

0 0
možnosti

Celá studentská léta jsme rok co rok jezdili na Šumavu sázet stromky. U Borových Lad a Nového světa, u Soumarského mostu, v Zátoni, atd. takže když ty vznosné smrky dnes vidím, tak si říkám, jestli to nejsou ti "naši" a zjihnu...

0 0
možnosti
Foto

Okamžitě přestaň dráždit. Já letos nic tak hezkého nenašla. A ta bříza...je jako Široko;) moc ráda tě, Šárko, vidim:) hezký blog. Byla jsem před pár dny o fous vedle.karmička.:)

1 0
možnosti
Foto

Taky tě moc ráda vidím a děkuju! :-) Podzimní dovča je nejlepší...

0 0
možnosti

Borovky... děkuju za připomenutí, Šárko!

P.S.: nad Borovkama v dešti na silnici rys ostrovid. Neuvěřitelné bylo skutečností...

0 0
možnosti
Foto

Já taky děkuju! Ráda závidím! My jen slyšely chrochtat prase...;-D Fakt... Organizovanější tichý ústup dvou ukecaných sester aby pohledal!

1 0
možnosti
Foto

Šumava je krásná! A sova sněžná taky!R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Obě jsou moje srdcovky :-) Zdravím a děkuju, Pavlo...

0 0
možnosti
Foto

R^jako milovnice přírody a vášnivá houbařka nemůžu jinak než karma a palecR^

ale ty křemenáče vám ze srdce závidím;-D

0 0
možnosti
Foto

Já si je skoro záviděla taky...;-D Zdravím a dík, Libuše...

0 0
možnosti
Foto

R^Ta bílá sova na mě syčela, když jsem si ji fotila. Jak kočka.;-D

0 0
možnosti
Foto

To je ale potvora. :-) Na nás se jen tvářila... Dík za návštěvu!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS