Diskuse

Ostrava!!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký blog si usochala :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky paní Šárko za závěrečný díl srazové mozaiky od různých blogerů a poučnou fotocestu po Ostravě, kde jsem...také nebyl;-D. Při Hrabůvce se mě opravdu vybaví jen Hrabůvští zpěváčci (návaznost na Dětský pěvecký sbor Československého rozhlasu). A za odvahu, že jste jako jediná vyfotila tu strašnou sochu.R^

0 0
možnosti
Foto

R^krásná reportáž Šárko, dík za zprostředkování zážitku, ale ta socha paní Špinarové je opravdu velice nepovedená -nejen autor ale i ti kdo to schválili by se měli stydětRv

0 0
možnosti
Foto

J41a48n60a 67M79a37j25o74v34á

31. 10. 2018 21:18

Šárko, opravdu moc ráda jsem Tě (i sestru) poznala. Fakt.

0 0
možnosti
Foto

Já tebe taky, Jano! :-) Už máš pár dnů vzkaz pod tvým posledním článkem ;-)

0 0
možnosti

Dávám karmu za zátiší, bo je s pivem ... R^

Ale i ostatní fota jsem shlédla, bych do Ostravy nahlédla ...;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za milé zprostředkování srazu. Přečetla a prohlídla jsem od vás zúčastněných vše a mám takový čtvrtinový pocit osobní účasti:-).

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda... Dík za návštěvu aspoň tady :-)

0 0
možnosti
Foto

Jako Ostravák tvrdím, že Tvoje fotky jsou velmi instruktivní. Bylo fajn, žes byla s námi. R^

2 0
možnosti
Foto

Tak teď už máme ostravsky scuk kompletR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS