Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc děkuji za přinesení této fotoreportáže, bohužel, ač jsem to měl v plánu, nedostal jsem se tam.

1 0
možnosti
Foto

Díky za fotky z akce, Alžbětina kniha je fajnový čtení.R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji za pochvalu. Čtu tě ráda a obdivuji.

0 0
možnosti
Foto

R^dík za zprostředkování zážitku ŠárkoR^:-)

1 0
možnosti
MJ

Knížka je moc pěkná. Neřízenou strelu - Alžbetu už trochu znám :-) Jsem ráda, že jsem potkala i Tebe, Šárko. Byl to skvělý podvečer...Zkouším to štípání psa do krku, budeš mi dělat supervizi.

2 0
možnosti
Foto

Díky, Magdo, taky jsem moc ráda, že jsem tě konečně osobně poznalaV! Obě poděkujem Alžbětě...;-)

3 0
možnosti
LI

Díky , snad už bude i v Plzni k mání - (ta knížka);-)

1 0
možnosti
Foto

V Plzni je v knihkupectví Klatovská a Borská pole. Anebo přes Kosmas a internet. Dobře se bavte;-D

0 0
možnosti
Foto

Tebe, Šárko, moc zdravím...Alžbětě ke knížce moc blahopřeju:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Radko a přeji hezkou neděli;-D

1 0
možnosti
Foto

Hezky si nám to přiblížila :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za reakci, Jaromíre. Bylo to fajn....:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, to je krásné nadělení. Nemám slov. Ty umíš překvapit a potěšit.Vděkuji moc za skvělou reportáž. věřím, že se ti taky povede knížka. Máš hodně a dobře napsaného.

1 0
možnosti
Foto

trochu mimo téma ale i tak....příští sraz bude v Brně:-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS