Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Šárko, píšu z daleké cesty, jdu z Porta do Santiaga. Čistím si hlavu a srdce. Jsem rád, že jsi zpátky. Chybëla si a nejen mi. V Praze na srazu dáme řeč. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to šťastnou cestu! Feliz viaje!R^ V Moc se na tebe těším!:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, vítám Vás zpět!

Jó, stěhování, to si vůbec neumím představit. Snad jen stěhování národů z historických pojednání. Mně stačí přemístit věci z jedné místnosti do druhé a začnu být chaotická.:-)

0 0
možnosti
KT

Taky jste mi chyběla.:-)

A propos, stěhování... už od Vánoc e se stěhuju, jen z patra do patra, to celé za mohutné rekonstrukce celého domu. Jsem stará kramářka, ale ztratila jsem přehled, kde co je, takže nenápadně pod různými záminkami setrvávám na starých pozicích, které ovšem teď užívá dcera. Síla zvyku je téměř nepřekonatelná.;-D

2 0
možnosti
MJ

Garnýž- negarnýž, ráda Tě vidím!!

2 0
možnosti
Foto

A já tebe taky, Magdo! Zrovna ležím na krovkách, tablet na břiše, garnýž nade mnou ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoooj taky V A gratuluju, Radko k finálové desítce!!!!R^

1 0
možnosti
DV

D28a87v50i38d 11V97l12k

27. 4. 2019 15:19

Kdy bude nějaký pěkný historický,abych se poučil????

0 0
možnosti
VF

Takové přivítání je lepší, než vysokánská karma. A je to srdečné.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Velkou radost mi tu všichni udělali.....V Děkuju!

1 0
možnosti
Foto

R^Tesim se, Sarko, uz na tomhle predkrmu jsem si pochutnal:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, zdravím tebe i Soňu!:-)

1 0
možnosti
Foto

No konečně! Těším se na tvoje články, moc jsi tady chyběla R^

1 0
možnosti
Foto

Ty mně taky, Zuzko! V Gratuluju k umístění v Blogerce roku!!!!R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj!

Máš už program na 1.-2.6.? Jestli ne,jeden suprovej ti nabízím.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )