Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ahoj Šárko, tak a už vím. V posledních dnech na tebe myslím. Na Nový rok, když byl koncert z Vídně:-))

Tak hodně štěstí, zdraví...A psaní!

0 0
možnosti
Foto

...a já posílám o jedno víc ...:-)

1 0
možnosti
MJ

Ahoj Šárko! Včera jsem na Tebe zrovna myslela. Byla jsem na procházce u lesa, přeběhly nám přes cestu srnky a já skákala na vodítku za tím svým bláznem jak nadmutá koza. Říkala jsem si, tohle by se Šárce nestalo... I já Tě moc ráda vidím a těším se na blogy.

1 0
možnosti
Foto

Magdo, děkuju moc. Holka, taky jdi mi chyběla! Musíme to napravit :-)V

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem Tě viděla naživo a piš! :-)

1 0
možnosti
Foto

milá indiánko Venčilastěhovalazmizelaapřecepřišla, vítám tě velmiR^V

1 0
možnosti
KT

Tak se budu těšit.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jupíííí! Konečně ses nám vrátila, ty jedna tulačko! Hned mám lepší náladuVR^

2 0
možnosti
Foto

Ahoooj, vítám tě v novém roce!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdar a dík za návštěvu... PF taky!:-)

0 0
možnosti
Foto

No, konečně...kdes byl, poutníče, tak drahný čas? R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za přivítání V

1 0
možnosti
Foto

Šárko, přeji ti vše nejlepší v roce 2020 a chuť zase psát dobré články, žabinec nežabinec.R^:-):-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )