Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J75a42n92a 13M65a81j16o39v28á

13. 1. 2020 18:41

Takhle na první šup jsem viděla jednonohé grilované kuře :-)

0 0
možnosti

Šťastná to žena!:-)) Konečně lidský blog.

Dík za obveselení, Šárko!

0 0
možnosti
Foto

Marku, důchod je naprosto špičkovej! R^ A moc děkuju za přání, které vracím nápodobně...V

1 0
možnosti
MV

Chci být v duchodu a ráno si nechat vozit krojsanty velký jako kuře! A protože jsme se od silvestra ještě nečetli, tak vinsuju rok jako snidanovej krojsant - hebkej, maslovej, hebouckej.

0 0
možnosti
Foto

Viz výše...:-) zas to buldok, kam nemělo...

0 0
možnosti
Foto

R^Šárko, jsem sice dávno po snídani, ale takové křupavé potěšení by mě rozhodně neurazilo:-P

0 0
možnosti
Foto

Já mám štěstí na bizár;-D:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )