Šárka Bayerová

Velikonoce v Nymburce

16. 04. 2017 18:51:11
Když jsem je plánovala, okolí se snad spiklo. Nezávisle na sobě mě bombardovalo informacemi, že město mládí mého dědečka nestojí za shlédnutí. Jedna tamní rodačka mi dokonce vzkázala, že je - cituji - hnusný ...

Trochu mě to popudilo. Asi geny. Dědeček se totiž narodil v nedalekém Oskořínku a v Nymburku studoval na gymnáziu. Pročež jsem ohnivě oponovala krásou hradeb, které jsem dosud znala jen z fotek a mého milovaného roztomile švihlého seriálu "Trpaslík". Dozvěděla jsem se, že "to je tak jediný".

A tak jsem se popudila znova. Asi na truc. A taky proto, že jedinci hanící své rodné město mi vždycky přišli podezřelí. Jela jsem, i když mě varovali. Řeknu vám - nelitovala jsem ani minutu. Posuďte sami...

Proslulé opevnění neboli hradby

Secesní vodárna

Náměstí, ulice, uličky a jejich domy

Kostel sv. Jiljí

Voda a mostky

... Nutrie!

A pak ať mi někdo povídá, že v Nymburku není nic ke koukání ..!

P.S. Seznamte se s mým dědečkem - shodou okolností jsem před lety svůj první článek napsala tak trochu i o něm - takže tady je proklik na - Rodinný propletenec na vlastní kůži. A dnes vydávám svůj první blog jako VIP. A tak bych chtěla poděkovat všem, kteří mě navrhli (vůbec nevím, kdo to byl) i těm, co mě poté schválili. Snad vaši důvěru blogersky nezklamu... :-)

Autor: Šárka Bayerová | karma: 26.72 | přečteno: 663 ×
Poslední články autora