Pravdivá zpráva o dobytí i dobití

26. 05. 2018 18:36:25
Dobyté mám srdce. Už dávno. Dobitá jsem občas celá, ale pak - v jakémsi zázračném kruhu - se zase dobiju. Protože dobří klienti se vracejí a dobývají dál...

A přibyli noví. Řeč je samozřejmě o mých zvířecích svěřencích, o kterých jsem dvě zprávy už podala:

Víkend s dupálistkou

Venčím modelku, lámu si žebra a občas mívám doma skřítka

Stále se všichni milujeme a pořád se vídáme. A některé společné zážitky jsou natolik nosné, že si zaslouží pozornost...

Vítání jara

O králících, co nejsou z klobouku

S tímhle místem pod oknem něco bude. Škoda, že nejsem Pygmejka, hned bych si tam nastěhovala svou minipostýlku. Tam bude maxipatogenní zóna jako prase... ( to jsem ještě nehlídala...)

U nás se vážně dobře spí

O drobných destrukcích

Ale naprosto vede fotogenická krasavice Arinka. Úplná Conanka Ničitelka.

Jenže, jakmile si Arinky přestanete všímat, rázem máte doma drama. Zrovna jsem psala blog. V pololeže na zádech, s tabletem na břiše. Zvířátko se nudilo. Přihopkalo ke mně, mohutně se odrazilo a přistálo mi v oblasti mezi hrudním košem a žaludkem. ...EHH... vydechla jsem hlasitě. Asi tlakový pneumotorax...

Mezitím černá chlupatice dokonale zablokovala tablet svým tělem. Odstavila jsem ji a psala dál. Následovaly dvě reprízy. Poté Ari uraženě odhopkala zkoumat prostor za svou klecí. Shodila tam úložnou krabici a rachtala pod stolkem. Já mezitím taky odhopkala. Do kuchyně zkontrolovat dusící se kuře /sem by se teď docela hodil králik na paprice... :-)/

Když jsem se vrátila a chtěla pokračovat v psaní, zjistila jsem, že mám odpojenou wifinu. Jelikož právě v oněch místech Ari rachtala, domnívala jsem se naivně, ze spadlá krabice ťukla do zástrčky. Houby! Nevěřícně jsem zírala na kablík od adaptéru překousnutý vedví. Šla najisto, potvora mstivá...

Následoval skoro týden bez WiFi. To byste nevěřili, jak se takový adaptér blbě shání. Ale zdařilo se - děkuji vám chlapci z holešovického bazaru! Když jsem pak druhý den po Arinčině odchodu zjistila, že "načala" i nabíječku na telefon, zůstala jsem v klidu. Mám náhradní...

Jsem sice dokonalá zvířecí mazlichůva, ale zřejmě si budu muset pro klienty připravit bohatší kulturní program. Aby Arinka neměla takový hlad po knihách. Níže vidíte padesát let starý peruánský zeměpisný paperback....

Nakonec jsem Arinčinu nudu a hlodavost vyřešila následovně:

A co na konec?

Protože mám odjakživa slabost pro totální hepáče (i blogové), nezbývá nic jiného, než se pochlubit. Jsem skoro psí psycholog, neboť napodruhé se zadařilo! Max a Míša se skamarádili!

Autor: Šárka Bayerová | sobota 26.5.2018 18:36 | karma článku: 17.80 | přečteno: 589x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Fotoblogy

Marek Trizuljak

Od prvního jarního dne k Velikonočním svátkům

Rovnodennost, první jarní den, úplněk a brzy poté velikonoční svátky. Obrazové dojmologie ... ... ...

28.3.2024 v 15:39 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse

Jaromír Šiša

Auto moto veteráni všude možně i jinde.

Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový živý život.

28.3.2024 v 10:03 | Karma článku: 32.32 | Přečteno: 1226 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 13.78 | Přečteno: 123 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.39 | Přečteno: 211 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.15 | Přečteno: 154 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...