Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zpověď

Stejně za všechno nakonec může Markéta. Kdyby se do toho nemíchala... A ty její blbý rady!

Vždyť jsme si s Béďou žili docela dobře. Měl mě rád. Vždycky. Svým způsobem, to je fakt. A že mne občas proplesk? No a co, stejně jsem mu to většinou vrátila. Aspoň se pročistil vzduch. A jakej náboj měly pak ty naše smiřovačky i po letitým manželství ! To byste koukali!

Nakonec mi přece ani nemusel říkat, že se dal dohromady s tou ženskou od nich z práce. Ale on chtěl, abych ho pochopila. Abych mu už konečně rozuměla... Je prostě teď v nejlepším věku a dolehl na něj stereotyp. Tak mi to vysvětlil a já tomu vlastně rozumím. I když trochu líto mi to teda bylo !

Ale uznejte, taky mi nemusel říkat nic a scházet se s ní potajomky. Ale on už je takovej čestnej! Vážně, no neuchechtávejte se ... Prostě Béďa je drsnej a chce mít jasno.

Ale pak to začalo. Furt jsem na tu babu musela myslet. Jak vypadá? Že je mladší, to jsem věděla. Jednou jsem si na ně počíhala a když jsem zjistila, jaká je to kočka, skoro to se mnou fláklo.

No a pak jsem doma brečela a brečela. Do toho přišel Béďa. Ptal se, co je k večeři. Když mě viděl uřvanou, chytil ho nerv. Jsem pitomá, říkala jsem si, že jsem aspoň neuvařila, moh bejt klid. Takhle jsem si ještě vyslechla, že jsem citová vyděračka a lemra líná. Ach jo.

No a tehdy jsem to v práci řekla Markétě. Šly jsme to probrat do cukrárny. Už třetí den mi bylo dost blbě, žaludek jak na vodě. Asi nervy. A Markéta mi hned naordinovala becherovku. Trošku se mi ulevilo a líp se mi mluvilo. Markét si mne vyslechla a čuměla! Že prej by to Bédi neřekla! A dala si bechču taky. A já s ní. Víckrát. Až jsem se divila, jak mi jede. Nikdy jsem moc nepila a sladký lepidla už vůbec ne. Bohužel jsme nic nevymyslely. Jen jsme se zlískaly. Ale bylo mi fajn a Béďa a ta jeho skvav mi byli aspoň chvíli ukradený ...

Druhý den mi Markét brnkla hned ráno a poradila mi nějakou pasivní rezistenci. Že prej to někde vyčetla. Jelikož jsem se nechytala, vysvětlila mi, že mám vyčkávat, neprotestovat a hlavně NEBREČET ! Že to jako Béďu pak určitě přejde. A taky mi řekla, ať si dám preventivně bechču.

Tak jsem občas poslechla, ale moc to nešlo. Vždycky, když Béďa dlouho nešel, děsně jsem se užírala. Furt jsem si představovala, kde jsou a co dělaj. I jak to dělaj ... To fakt bylo strašný!

Volala jsem Markétě, že mi je zas blbě. Přišla na návštěvu s flaškou láhve. A becherovka najednou zase  zabrala! Když přišel Béďa dom, byla jsem rozevlátá, flákla jsem mu večeři a šla se dívat na telku. (Trhni si, Bedřichu!)

Ale Béďovy návraty se nějak prodlužovaly. Už skoro nechodil ani na večeři a často se vracel až k ránu. Strašně mě to točilo, ale pravidelně pomáhala bechča a hlavně pomyšlení na tu rezistenci.

Pak jsme měli pracovní večírek. Přišla jsem tam už v docela dobrý náladě. Když jsem se vypravovala, dostala jsem od Bédi sms, že se u tý svý zdrží do rána. Abych prej neměla strach!!!! Žaludek mi zas začal dělat veletoče, tak jsem si řádně cvakla rovnou z lahve. A ještě a ještě. A byl klid.

Takže jsem se načančala a vyrazila. Už od dveří jsem viděla Markét v družném rozhovoru s Tondou. Následoval panákový rej. Pak mne Markéta odtáhla na záchod a hučela do mne, že Tonda po mně jede a že si to mám užít.

No, radši to zkrátím. Skončila jsem s Tondou u nás doma. Že jsem byla namazaná, mě neomlouvá. No a když jsme byli v nejlepším, vrátil se Béďa. Mimo plán!  Řval jak podebranej, co jsem si to prej dovolila. Tondu vyfackoval.

Včera podal žádost o rozvod. Prej jsem alkoholička a děvka. A že prej má ke mně nepřekonatelný odpor, jelikož už měsíce smrdím hořkejma bylinama.

Že já jsem tu Markétu poslouhala, fakt bych ji zabila! Prej pasivní rezistence ...

 

 

Poznámka:  Povídka ! Podobnost  s někým koho znáte, či se mnou (nedej Bože!), je čistě náhodná! :-)

Autor: Šárka Bayerová | středa 12.3.2014 12:45 | karma článku: 18,71 | přečteno: 967x
  • Další články autora

Šárka Bayerová

O šikovné milence Toničce

Tak jsem trošku francouzského krále v minulém článku přechválila. Šlo o jeho druhou milenku Antoinette, tedy Toničku. Na rozdíl od své předchůdkyně od Karla VII. zřejmě žádný oficiální glejt nedostala.

8.3.2020 v 11:35 | Karma: 22,71 | Přečteno: 1351x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

První oficiální milenka

Královská, co na svou lásku dostala glejt. Kde jinde, než ve Francii. A tak se v první polovině patnáctého stoleti otevřela cesta mnoha dalším...

6.3.2020 v 21:09 | Karma: 22,56 | Přečteno: 1417x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Nudíte se? Kupte si novou postel! Nebo klidně dvě!

Kam se hrabe medvídek mýval... Když máte dostatečnou trpělivost a dočkáte se dodávky, pak vás čeká ta pravá zábava!

10.2.2020 v 12:36 | Karma: 26,76 | Přečteno: 1173x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Svatá princezna (dokončení)

Ella, vnučka královny Viktorie. Ruská velkokněžna Jelizaveta Fjodorovna. Když ovdověla, všechno se změnilo...

24.1.2020 v 12:26 | Karma: 28,13 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Svatá princezna (2. část)

Ještě doma v Hesensku jí říkali Ella. Provdala se do ruské carské rodiny a stala se velkokněžnou Jelizavetou Fjodorovnou.

23.1.2020 v 9:45 | Karma: 21,72 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Opilé policisty, kteří napadli dívku před nočním barem, inspekce obvinila

25. dubna 2024  10:35

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) obvinila policistu a policistku, kteří napadali v...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Mluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:34

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny probíhá tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci zřejmě...

Party na veřejných záchodech. Vandalové si přinesli televize, okna zakryli dveřmi

25. dubna 2024  10:34

Veřejné toalety u náměstí 1. máje a Malé ulice v Mimoni se staly místem bujarého setkání. Účastníci...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  10:15

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )