Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem nevyhořela

Trochu vošajslich titulek v době, kdy u nás kdeco hoří a za humny taky. Dokonce i Notre-Dame. Ale jinak to nejde. Já se totiž stěhovala...

No, řeknu vám, že v mém věku je to rána nejen do psychiky. Už i proto, že furt dokola posloucháte onu okřídlenou větu, že ..."lepší vyhořet". Tolik k titulku...

Přípravy na nomádování mě zasáhly natolik, že i blog šel stranou. Nechtěla jsem tu pofňukávat, jak hrozně se mám a jaká protivenství mi osud postavil do cesty. To víte, stěhovala jsem dvaadvacet let života z Libně do Vršovic. Den D kulového blesku se odehrál přesně před měsícem, takže dneska už mám ten správný odstup a mezi krabicemi dokážu žít s úsměvem idiota. My to snad nikdy nevybalíme...

Ale jsem studnice funglnových historek. Už jste například před stěhováním stěhovali dvoumetrovou garnýž, když nemáte auto? Nedoporučuju. Musela jsem ji dodat do nového bytu před termínem kvůli probíhající rekonstrukci. Ve stylu "línej se strhal" jsem nehodlala převézt pouze garnýž, ale i několik dalších nutných báglů. Tramvaj tedy logicky odpadla hned. Ve všední den byli kamarádi s autama v práci. Zkusila jsem několik taxislužeb. Jedna mě poučila, že musim garnýž připevnit na paletu. Tu jsem neměla a nešla bych do toho, i kdybych ji měla. A tak jsem pátrala dál. Na jiném dispečinku jsem zahnala do úzkých slečnu operátorku požadavkem, zda by mi mohla poslat vůz, kam bych se vešla s dvoumetrovou tyčí. Po mých dalších překotně zpřesňujících dotazech na mě ječela,  jak to má vědět, že prý já musim vědět, co vezu. Nevzdala jsem se. Nakonec jsem objevila záchranného anděla v nákladním taxíku, který se celou cestu z Libně do Vršovic hlasitě bavil faktem, že jsem jeho rekordně nejmenší náklad...

A tak jsem tu po přestěhování zas. Blogerské perutě - dočasně zakrnělé - mi narůstají. Tešte se, bude to hustý... :-)

 

Autor: Šárka Bayerová | sobota 27.4.2019 11:09 | karma článku: 22,13 | přečteno: 739x
  • Další články autora

Šárka Bayerová

O šikovné milence Toničce

Tak jsem trošku francouzského krále v minulém článku přechválila. Šlo o jeho druhou milenku Antoinette, tedy Toničku. Na rozdíl od své předchůdkyně od Karla VII. zřejmě žádný oficiální glejt nedostala.

8.3.2020 v 11:35 | Karma: 22,71 | Přečteno: 1360x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

První oficiální milenka

Královská, co na svou lásku dostala glejt. Kde jinde, než ve Francii. A tak se v první polovině patnáctého stoleti otevřela cesta mnoha dalším...

6.3.2020 v 21:09 | Karma: 22,56 | Přečteno: 1420x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Nudíte se? Kupte si novou postel! Nebo klidně dvě!

Kam se hrabe medvídek mýval... Když máte dostatečnou trpělivost a dočkáte se dodávky, pak vás čeká ta pravá zábava!

10.2.2020 v 12:36 | Karma: 26,76 | Přečteno: 1173x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Svatá princezna (dokončení)

Ella, vnučka královny Viktorie. Ruská velkokněžna Jelizaveta Fjodorovna. Když ovdověla, všechno se změnilo...

24.1.2020 v 12:26 | Karma: 28,13 | Přečteno: 1385x | Diskuse| Společnost

Šárka Bayerová

Svatá princezna (2. část)

Ještě doma v Hesensku jí říkali Ella. Provdala se do ruské carské rodiny a stala se velkokněžnou Jelizavetou Fjodorovnou.

23.1.2020 v 9:45 | Karma: 21,72 | Přečteno: 1019x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Usnul za volantem a srazil lidi na chodníku. Pro ženu a dítě letěl vrtulník

5. května 2024  19:10,  aktualizováno  19:48

V Kostelní Lhotě na Nymbursku vjel v neděli odpoledne řidič osobního auta na chodník, kde srazil...

Čínský prezident přiletěl na návštěvu Francie. „Vítali“ ho naštvaní Tibeťané

5. května 2024  16:57,  aktualizováno  19:44

Do Paříže přiletěl čínský prezident Si Ťin-pching, který v pondělí zahájí dvoudenní státní návštěvu...

Stát pomocí AI zkouší šetřit práci úředníků. Propouštění nechystá

5. května 2024  19:30

Umělá inteligence (AI) postupně získává své místo napříč resorty, kde zejména slouží k automatizaci...

Ukrajina je na ruskou letní ofenzívu připravená, zaútočí příští rok, míní USA

5. května 2024  19:05

Sledujeme online Ukrajinská armáda je připravena zahájit v příštím roce další ofenzívu proti ruským okupačním silám....

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )