- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No a kdo vám brání konat? Já se vždy ohradím, vysvětlím slečně/paní/hochu/pánovi, že celá tramvaj nepotřebuje znát informace z jejich soukromí, anebo že tramvaj není jejich kancelář, ať si pracovní věci řeší tam.
Nedávno jsem seděla na tom nemožném dvousedadle v tramvaji, paní vedle mne vyndala mobil a zahájila hovor:" Ahoj, Jarmilko/Karličko/Pepičko.., tak co děláš? Já mám volné minuty, tak si můžeme popovídat..." Požádala jsem ji, aby laskavě využila volné minuty pro soukromý hovor jinde, že nehodlám být jeho třetím účastníkem..
Nelvíc mě pobaví, když drzá osoba na mou žádost odpoví: "tak to neposlouchejte!" - no a jak to mám udělat?
Prostě to chce trochu osobní statečnosti, to je celé, oni/ony jsou třebas trochu hloupí/é a doposud jim to nedošlo a nikdo jim to neřekl!
To je zajímavá představa, že v dopravním prostředku člověk musí sedět a nevydat hlásku, aby nerušil ty ostatní. Nejste náhodou učitelka a nepletete si tramvaj s třídou?
Možná jste mě nepochopil, jistě že mi nevadí telefonování v tramvaji, ale vadí mi, že lidé neznají míru. Doma či tam, kde to neruší druhé, si poklábosit lze, v tramvaji/busu hovoříme stručně, vyřídíme potřebné a hovor ukončíme, nebavíme se o osobních věcech.
Nejvlezlejší jsou hovory typu:"jo, já jedu v tramvaji, za chvíli tam už budu, tak si to pak řekneme a, jó, co jsem to chtěl, Milušce řekl doktor, že musí přijít za týden znovu a půjde na operaci...." tak to ostatní moc zajímá, potřebují se dozvědět o Milušce víc
Právě že to ostatní nezajímá, takže jim to může být putna. Slyšet a poslouchat jsou dvě různé věci.
já říkám furt, že ceny hovornýho by měly bejt minimálně 20x dražší, pak by totiž bylo v MHD ticho...
nebo kdyby zdražili 20 x šalinu, to by tam bylo ticho jakbysmet
těmi volnými minutami jsou mnohem víc potrestaní známí těch majitelů, kteří jim tak volají, my těch pár minut v šalině přežijeme