Diskuse

Ztraceno v překladu ?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste dobrá, že si to pamatujete... :-) Já jako dlouholetá překladatelka (odborných technických textů, abyste mě náhodou nepodezírala, že ty ptákoviny ve filmech mám na svědomí já ;-D) sice trpím jako zvíře, ale moje paměť je natolik selektivní, že pokud ten film (nebo knížku) nevidím vícekrát, už si nikdy nevzpomenu, co že za blábol to bylo a kde. Takže když se vykládají historky ze zaměstnání, já nemám co vyprávět. O skutečné práci nesmím a tyhle perličky se mi vždycky poztrácejí.

1 0
možnosti
Foto

Jeden z nejlepších článků, které jsem tady v poslední době četl. Nebývá to často a o to víc děkuji: pobavil jsem se (v dobrém slova smyslu). Zařadil jsem jej jako vůbec první mezi své oblíbené. Skvělá práce. Kéž by takových bylo víc! (Dokonce jsem se kvůli tomu, abych tuto poklonu mohl složit, zaregistroval do diskusí - což jsem vůbec neměl v plánu.) Mějte se dobře.

1 0
možnosti
Foto

Jste dobráR^ Mně spousta věcí uniká:-(.

1 0
možnosti

Můj oblíbenec je Univerzální voják.:-)

1 0
možnosti