Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

T69o72m49á65š 20M58a64l72ý

3. 10. 2013 10:42

Mám pudlici a pudla. Jejich teror se odehrává v rovně  obsazování míst k sezení a ležení. Tedy, kam si sednu či lehnu,  nacpou se ke mně a  začnou mne vytlačovat, dokud neuteču. Brzy si opatřim palandu, ale oni jsou schopni si  přitáhnout štafle...

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ u nás je s tím problém taky. Vaše úvaha nad palandou a štaflemi mne dostala! ;-D

0 0
možnosti
MR

My spíše doma máme domácí násilí ;-D. Naše fena Dendy - Beauceron se chová doslova jako žárlivá manželka. Nemá ráda dlouhé hovory s něžným pohlavím, to má dvě finty, jednu někoho začne v okolí terorizovat a druhou začne se tvrdě montovat do hovoru, i třetí a to  začne házet záda a rozkošnicky ukazovat bříško. Po hovoru následuje  žárlivé scéna, začne na mně skákat kousat do ruky a narážet a to se vší vlastní rozkoší ... . Nejoblíbenější je tzv. frontální přímý útok, to se rozběhne a ducne bokem ... . http://www.dandelion-bosik.estranky.cz/

1 0
možnosti
Foto

Nemám jezevčici, ale pudlici a je to némlich to samé. Nepotkaly se ty dvě někde během posledního roku??? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D že by se holky někde na nás domluvily? Možná jsou v přechodu ...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )