Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Jy bch ten recept zkusila bez kura a skorice...to jde taky.

1 0
možnosti
Foto

Všechno jde! 8-o Ale pak už to nebude tradiční cukroví sefardských Židů z Turecka! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MS

Ani nemusím být v Mexiku a dopadne to stejně8-o8-o. Nejlepší kuličky jsou z rozdrobených rakviček. Buď umím cukroví vzhledné, nebo jedlé. Nikdy se tyto dvě skutečnosti nesetkají:-/. V dnešní době mi vozí cukroví vzhledně nabalené v krabičkách, které je pěkné i jedlé.;-D

2 0
možnosti
MS

Hluboce se mýlíte. Nejlepší vanilkové rohlíčky na světě dělá moje žena. :-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
DT

D36a84n68a 15T77a19n60k38e61r

28. 11. 2013 13:05

krásné! taky to znám, a stačila jen jiná nadmořská výška a německá mouka :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že nejsem ojedinělá ... a děkuji moc!

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Děkujeme za recept! U nás se slané peče při jiných příležitostech. O vánocích musí byt vonět skořicí a vanilkou ...

2 0
možnosti
Foto

Vtipný článek, jitřící představivostR^. Jelikož mám ambulatní vztah, bude mi upečeno:-). Hezké dny přeji.V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji ! Přeji je i vám !;-)

2 0
možnosti

Heký článek, pěkně jste mě pobavila, také začínám přemýšlet, co letos upeču, často to s mou snahou dopadá podobně.

1 0
možnosti
Foto

;-D Úplně Vás vidím, jak pečete. ;-DR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Vida... zánik olmécké civilizace je vysvětlen ... nedařilo se vánoční cukroví ;-);-D

2 0
možnosti
Foto

;-D Tak teď jste mne dostal! :-)))R^

2 0
možnosti
Foto

Zasmála jsem se, díky! Tak já budu péci samozřejmě také. Ale ještě více než výroba těch cukrovinek mě baví balit je krásně do malých krabiček a pak rozdávat těm, kdo mi byli v uplynulém roce nejmilejší...

2 0
možnosti
Foto

Taky díky ! I my rozdáváme! přátelé a známí nás milují. Už i proto, že na sladké moc nejsme a pečeme ! ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )