Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

vaše blogy jsou ostrovem normálnosti v kakofonii politických blogů, díky za ně

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju. Udělal jste mi radost. Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

Píšeš pro mne čtivě i o věcech, které bych sám jinak nevyhledával ... to jediné je pro mne...podstatné :) R^

1 0
možnosti
Foto

Dík za pochvalu, až se rdím...

1 0
možnosti
DT

:-/ Každý jsme nějaký, někoho rajcuje psát o sexu, někoho o nechutnostech... však to člověk nemusí číst, no problem. Takže se nemusíte omlouvat, leda snad sama před sebou.

1 1
možnosti
Foto

;-DJá se neomlouvám - já psala o panu Gelovi...;-) Vy jste nějaká nenaladěná... po ránu ...8-o

1 0
možnosti
Foto

Nic proti tomu jak píšete, jen ty mučednické orgie až příliš "zvoní" vymyšlenými nesmysly. Nějaká pravda tam asi bude, ale mnohde jen malá. Ty "pravdy" o svatých byly upravovány po staletí, proč bychom je nemohli upravovat i my. Já osobně bych zredukoval ty nechutné horrory. Vždyť jsou to evidentně "pohádky", jen z části životopisná fakta. Ale pište jak vy chcete, to je jen můj názor.  

B.Němcová byla (jak se všeobecně uvádí) českého původu. Její matka Terezie Novotná se provdala za J.Pankela, který byl rakouského původu, když bylo dceři asi půl roku. Nebo to bylo jinak?

1 0
možnosti
Foto

Co se tyče mučeni svatých, naprosto nic si nevymyslim. Ani bych si to nedovolila a nakonec neni treba. Tak barvité legendy jsou. I kruté. A proč to uvádím? Protože svatí maji atributy,které se k mučeni vztahují. Jak mám např. vynechat,ze sv. Agate urizli prsa, když si je nosí,často zkrvavena, před sebou na podnose? A je to její hlavni atribut.

A co se tyče Němcové - staci zapatrat na netu. Terezie Panklova ji jen vychovávala. Biologickou matkou byla zřejme Dorothea, sestra kněžny Zaháňské. Možných otcu je uvadeno několik a ani jeden nebyl Cech.

0 0
možnosti
Foto

Jj, takovej drb má, panečku, sílu!;-D

3 2
možnosti
Foto

Na to vy musíte byt odbornice, když jsem tak koukla do vašich diskusi...:-( obdivuji vase nervyR^ jinak dik za precteni!

2 1
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )