Diskuse

Tělo v Padově, hlava v Praze (sv. Lukáš)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Single...hezké :))

0 0
možnosti
Foto

Hezký článek, moc mě potěšil R^R^R^

Mám v rodině tři Lukáše, dám jim link.

0 0
možnosti
Foto

Moc diky a taky jsem ráda, že jsem přispěla...;-)

0 0
možnosti

J56a46n 83S73t68i81f83t89e51r

18. 10. 2014 22:23

Byl bych Vám moc vděčný, kdybyste uvedla, kde Lukáš ve svém evangeliu popisuje Marii matku Pána Ježíše. To evangelium jsem četl vícekrát, ale asi jsem si toho nevšiml. Tak prosím - kapitolu a verše.

0 0
možnosti
Foto

Tady vám asi nevyhovim. Priznavam, ze jsem evangelium necetla, informaci o popisu Panny Marie uváděly všechny zdroje. Ze by ji tedy popsal někde jinde? Ve Skutcích? A nebo opravdu maloval...;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. Jsem prostě monotónní...:-)

0 0
možnosti
Foto

Lukáše máme doma. Zatím je malý, ale měla bych si to vytisknout, aby si jednou o svém patronovi početl.:-)

Píšete moc hezky.R^

0 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu i slova chvály;-). Potesila! A taky moc zdravim Lukase, co ma uzasneho patrona! :-)

0 0
možnosti
Foto

Vždy potěší takové počtení od vás....díky a karmaR^

1 0
možnosti

Šárko, naše děti čeká biřmování a syn neví jakého svatého, tož už vím, kde bude hledat. U Vás! Jste velmi sympatická :-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc! Udělala jste mi radost... :-)

0 0
možnosti