Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dějepis mě vždycky zajímal, a Vy ty historické příběhy a skandály tehdejších mocných podáváte pěkně čtivě - a s humorem, což je  vzácnost. ( Pište dál, archaický a ideologický nános v líčení historie odrazuje).Díky. R^

0 0
možnosti

Dobrý den paní Bayerová, zrovna včera jsem si na Vás vzpomněla. Krásné počasí nás vylákalo do Krčského lesa. Najednou mi seplo, proč se jedné studánce v Krčském/Kunratickém lese říká Žofinka :-) (hned vedle je Václavka, ale tam mi to bylo jasné) a tvrdí to i informační servru pro životní prostředí: http://envis.praha-mesto.cz/%28efpfag45yoasadryembv3c55%29/zdroj.aspx?typ=2&Id=68226&sh=173258103

Jinak i díky tomuto článku (a mé domácí výuce o Ladislavu Pohrobkovi) jsme dostali všechny 3 jedničku z písemky z dějepisu (Vy, já i moje dcera :-))

0 0
možnosti
Foto

Panebože! Jdu vyhodit vlka- spí před mou postelí!8-o;-DR^

0 0
možnosti
Foto

A máš tam nočník? Pokud ne, buď v klidu...;-D

0 0
možnosti

M47i45l62a42n 43R86a58d27e34k

30. 3. 2015 20:42

pekny R^. A co takhle zajimave napsat o Janu Nepomuckem? Teda krome tech drbu a nepravdive legende, jeste nejake jine informace?

Vam karmu V

0 0
možnosti
Foto

Stačí prokliknout u Nepomuckého v tomhle článku. Už jsem o něm psala loni. :-) Proto jsem tam dala odkaz. Název i pro vás - Pět hvězdiček nad Vltavou i v Mexiku. :-) Zdravím a dík za čtenářskou věrnost!

0 0
možnosti
Foto

Ještě, že s námi pes nespí v posteli:-). On by rád, ale nesmí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )