Diskuse

Krasavec a smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J24a80n 22A18n47d54r98l50e

11. 4. 2015 0:40

hezky se to cte, diky :-)

0 0
možnosti
Foto

A já taky díky, ze jste zavítal! :-)

0 0
možnosti
MS

Pěkné počtení. R^

0 0
možnosti
MR

A mate pravdu ze ho doktori dorazili, dnes uz vas diky bohu dorazi setrneji

0 0
možnosti
Foto

Tak rakovina, no, panečku :)

0 0
možnosti
MR

R^zase zajimave psani R^

1 0
možnosti
Foto

No, krásný sice nebyl, já jsem na ty jižní typy, ale škoda ho, chudáka kluka...:-( Ti R^

0 0
možnosti
Foto

Ve své době asi byl vážně za krasavce. Můj typ to taky není. Zajímavost;-) :-) prý byl celý děda Zikmund. Jen ty vlasy měl blond.

Dík za přečtení a komentář, Ivano. Poprvé jsme si pokecaly o chlapech! ;-D

0 0
možnosti
LM

Myslím, že dcerušku příště odkážu na Váš blog. Máte historické postavy pěkně, poutavě a velice čtivě zpracované :-)

0 0
možnosti
LM

Dobrý den,

dneska jste mi zrovna kápla do noty. Zrovna včera jsem se Ladislavem Pohrobkem zabývala, tedy dcera, studentka střední školy se poněkud opomněla učit dějepis. Zrovna probírali dobu pozdních Lucemburků, husitství a dobu Jiřího z Poděbrad :-) Poněkud mě zaskočila otázkou, kdo byl první Habsburk na českém trůně. Po chvilce váhání jsem řekla, že Rudolf Habsburský, manžel Elišky Rejčky. Následovala otázka na Ladislava Pohrobka a jeho rodinné vazby - vnuk Zikmunda, pravnuk Václava, syn Albrechta, který byl vlastně druhým Habsburkem na českém trůnu...

0 0
možnosti
Foto

:-) Máte za 1, Lucie! ;-D Rudolf ojediněle a jako dynastie nám sem Habsburkové vlítli roku 1526 s Ferdinandem I. To je ten, co postavil manželce Anně onen slavný letohrádek. ;-) Moc díky za přečtení a obě milé reakce!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS