Diskuse

S dobrým jménem nejdál dojdeš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

R^vyborne. Pro me Doubravka je jedna vesnice (nebo mestecko?) pres ktere jel vlak do Plzne.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Fakt? Nám ji bušili do hlavy už na základce! A dík za návštěvu. Bez vás by to nebylo vono....:-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé! Kdyby byly podobným stylem psány učebnice dějěpisu, myslím že by se ho děti učily daleko lépe - a hlavně raději :-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuju, děkuju, děkuju! :-) Však to i ráda píšu! ;-)

1 0
možnosti
LM

Paní Bayerová, jak to bylo s další Doubravkou, tou která se vdala do Dánska a stala se královnou Dagmar?

Musím to vyhledat na internetu. Nedávno jsem se s nějakými Dány sešla a oni nevěděli, že královna Dagmar byla českého původu. Doufám, že jsem je úplně nespletla...

0 0
možnosti
LM

Tak se jmenovala Markéta :-(. Kde jsem tu Doubravku vzala, nevím. Možná od této polské kněžny a popletla jsem si dvě královny. Ovšem Markéta/Dagmar měla taky velice slavnou polosestru :-)

0 0
možnosti
Foto

A já dím další děkuji! :-)

0 0
možnosti
JC

Biagota byla buď Polka, nebo Kašubka. Nikoli Němka.

0 0
možnosti
Foto

Možná Kašubka, možná Němka, možná Polka... :-) Prostě se neví...

0 0
možnosti
Foto

Dík. Dobré počteníčkoR^

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji vám za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

Taky mne okamžitě napadl "kovboj" :)

0 0
možnosti
Foto

Kovboj? 8-o Asi mám dnes delší vedeni...;-D

2 0
možnosti
DN

Vaše články z historie čtu rád  je vidět že ji máte (historii) ráda. R^

2 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek, zajímavé informace. R^

1 0
možnosti