Diskuse

Průkopník

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako vždy perfektní. Jste jedna z mála autorů, které když čtu, tak lituji, že je již konec.. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jé, vy jste hodná, díky moc! :-)

0 0
možnosti
LM

Hezká rodinná historka. Možná mi pomůžete ... kdysi jsem četla povídky Jiřího Karáska, bylo to o prokleté Madonně, kterou malíř maloval podle vražedkyně novorozence a taky tam byla povídka o upálené krasavici ze Španělska, která očarovala před popravou prince. Možná byste mi pomohla, jak se ty povídky jmenovaly a kde bych je našla.

0 0
možnosti
Foto

Však on by ho ten smích přešel, ozvat se vzápětí rána a ...;-DTiR^R^

0 0
možnosti
Foto

Ale no tak...je to moje sestra! 8-o :-)

0 0
možnosti
Foto

jsem opět nadmíru poučen:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Karáska ze Lvovic si musím přečíst. Začnu prolézat antikvariáty. Jak jsem u tebe načetla, bude to moje krevní skupina.:-)

0 0
možnosti
Foto

To teda jo, s ohledem na tvou tvorbu! :-) Něco bývá drsnější, ale zrovna Ztracený ráj chvilkama působí až romanticky , ale s tragickým podtextem. Je taky z pozdější doby - 1938. Každopádně je sugestivně čtivý. A dík za návštěvu!

0 0
možnosti
DN

Čtu Vaše blogy rád a povětšinou líbí . Přestože moc nereguju - karmu máte ode mne pořád. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc vám děkuju. Víc za to, že mne čtete! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )