Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chudák myšička. Můj tatínek včera taky jednu zlikvidoval. Říkal, že mu je to líto, ale byla drzá a žrala mu cornflaky.

My máme s mužem na likvidaci myšek jinou taktiku. Máme tu klícku,  co se do ní myšky chytaj a pak se mají topit. No a my myšku chytneme, hezky ji domluvíme a pustíme do polí:-)

Jen pastičku při odjezdu musíme zkontrolovat a pečlivě uklidit, jednou jsme ji zapomněli a pak jsme v ní našli myšího Tutanchamona.

0 0
možnosti
Foto

;-D My nad Minnie taky se ségrou stály jak pozůstalé ;-(a vypadalo to, že jí snad uděláme i hrobeček... Ale pak jsem si vzpomněla, jak jsem kvůli ní musela ve dvou dnech třikrát přetapetovat polici a bylo po truchlení! ;-O

0 0
možnosti
Foto

Neměla mi dvakrát servat papír z police. ;-O

0 0
možnosti
Foto

:) Mi ten závěr s tím "prolétnutím" připomněl jednu hádanku :) Jestlipak víš, milá Šárko, co prolétne malému broučkovi hlavičkou, když narazí do čelního skla rychle jedoucího auta?:)

0 0
možnosti

A zabila Minnie pastička? U nás se někdy chytily jen za ocásek... Zábavná povídka.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky! Jo fakt zabila. Bylo mě jí líto, ale když jsem si vzpomněla, jak mi dvakrát zlikvidovala čerstvě vytapetovanou polici (rvala si papír na hnízdo) , co bobků nadělala a jak jsem všechno přemejvala na chalupě Savem, bylo po smutku! !!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS