Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den Šárko,

to je tedy zase osud. Chudák ženská. Dědice se nakonec dočkala, trochu podporuje moji teorii, že dřív ženy rodily, dokud mohly (klidně i do padesáti), takže dnešní hysterie kolem starých matek je poněkud přehnaná (ale to jsou dost často prvorodičky).

Docela mne zaujala ta pitva. To tehdy přeci nebylo zvykem. To zajímalo lékaře, čím paní kněžna scházela? Nebo byla tak pokroková a dala své tělo vědě?

0 0
možnosti
Foto

posílám karmu a :-)...to je ale novinka:-):-)

0 0
možnosti

M82i43l90a26n 69R28a65d72e13k

27. 10. 2015 18:21

R^ zajímavé. Mohla byste napsat o čachtické paní? Osobně si myslím že byla obětí nenažraného strážce zákona, jelikož to vypadá že se u soudu nevytasili s žádnou mrtvolou a ta svědectví byla fraška, tak také napište. Hodně ženských bylo také očerňováno, když ne politicky, tak teda jakožto čarodenické mrchy.

0 0
možnosti
Foto

Další chudák holka...:-( Šárko, vymysli pro mě nějakou nóbl ženskou, která vedla šťastný život, jo? Většinou je mi jich líto...Nicméně Ti R^

1 0
možnosti
Foto

Já vše pokusím, Ivano, ale bude to oříšek! :-)

0 0
možnosti

chuderka a příklad pro to, že i v minulosti ženy rodily později . Děkuji, Sárko:-)

1 0
možnosti

Hezký, škoda jen, že všechno opsané z časopisu Historie.

0 0
možnosti
Foto

Mýlite se. Vůbec jsem časopis Historie neviděla. Ani ho nečtu, protože mi přijde špatný. Před lety jsem zkusila jen jednou...:-)  Pokud máte svůj "důkaz" v rukách, klidně si překontrolujte... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, díky za úžasné počtení... pořád jsem čekala, jestli je to ona,o níž takový roztomilý kluk kdysi v pořadu ČT Záhady Toma Wizarda  tu spojitost se Stokerem zmiňuje. Vždy mě potěší ta obecně známá světovost , na níž ulpí nějaký ten český chlup:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za přečtení i glosu!

0 0
možnosti

J60i55ř39í 76B62o33č21e42k

27. 10. 2015 11:23

krásný a zajímavý příběh. emancipovaná to žena, na lovu prý jednou ulovila i medvěda

1 0
možnosti
Foto

A taky kouřila! :-)  Moc díky za přečtení a doplnění

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )