Diskuse

Rivalky a smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stále zjišťuji mezery v mých znalostech a touto zábavnou formou se mi to líbí. Nedala by se z toho sesbírat později celá kniha? Budu se těšit na další!R^

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, že se ke mně rád vracite. Kniha by se mi líbila už z mých svatých, ale víte, jak to teď je... :-/

0 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, cokdyž napíšte scénář na alespoń historickej trojdíl?:-)

A prostě fakt se v tomhle nelže ... Benátčanky - zvláštní typ zrzek s příjemnou pletí slunce a hnědýma očima... jinak než ty severský, takový dračice víc. Hezký čtení i o tom, že prostě ta chemie odpustí nakonec všechno... život je krapet nepravedlivej ... a  Vy ?... zase Karma

0 0
možnosti
Foto

Další díl se už chystá sem :-)  A moc díky, že mi tak věříte - ohledně toho scénáře :-)   Hlavně ale děkuji, že mě čtete!

1 0
možnosti

Bianca byla ukázková potvora - bez výčitek svědomí okradla otce, pak vesele podváděla. Jediné zadostiučinění mám z porovnání těch dvou portrétů - holt si zasloužila obličej podle své povahy :-)

Johanky je mi líto. Zvlášť když si představím tu skoliózu a ustavičné porody - bolesti zad musely být děsivé.

A také jedno poučení - na renesanční italskou hostinu se chodí jenom s ochutnávačem!!!;-D

0 0
možnosti
Foto

... s Italem v kuchyni bych se nebála...když porcuje naši kapoun, tak má člověk pocit, že ho miluje láskou nejmazlivější... v renesanci by byl chudák asi často v osidlech moci... ještě že je na světě až teďV

0 0
možnosti

Chudák Johanka. S takovou mrchou jako byla Bianca šanci prostě neměla. Té závidím akorát to, že darem dostávala vinice... :-)

0 0
možnosti
Foto

No...ale Johanka vypadá sympatičtěji na obrázku :)

0 0
možnosti
Foto

Díky za komentář a moc zdravím!

1 0
možnosti